Substitutet
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Snart kommer världens bästa forum!

3 posters

Gå ner

Snart kommer världens bästa forum! Empty Snart kommer världens bästa forum!

Inlägg av Sprätt 18.12.12 13:31

Skulle bara säga att snart kommer det ett forum som kommer vara världens bästa. För där får de skriva vad du vill. Så tycker du islam är en sjuk religion får du skriva det utan att bli avstängd. Du får spamma hur mycket du vill. Ingen bryr sig och du får ha så många nick som helst. Det är hel oväsentligt och nått som heter ilands problem!! På flashback får man inte ens ha dubbla nick men snacka om prostutuion det får man. Snacka om fjantigt.... Ha dubbelnick där är en skitsak jämfört med att snacka om knark!!!!!!!!!!!


Men iallafall snart startar jag ett forum där man får snacka om vad man vill, starta trådar om vad mann vill och där ingen blir avstängs mmm.För där finns världens snällast moderator nämligen jag. Så det sååååååå. Man fick inte ens annonsera om ett sagan om ringen paket på sf bio facebook logg då blev man blockad. men vad fan spelar det för roll. ilands problem............................... det är väldigt oväsentligt att jag annonserat om det på deras facebook logg när folk svälter i afrika! irriterande och mobbing iallafall när man blockas

Sprätt

Antal inlägg : 3
Join date : 12-09-07

Till överst på sidan Gå ner

Snart kommer världens bästa forum! Empty Sv: Snart kommer världens bästa forum!

Inlägg av luden präst 29.01.13 7:08

Det låter jättebra!
luden präst
luden präst

Antal inlägg : 2496
Join date : 11-07-10
Ort : Bromma

Till överst på sidan Gå ner

Snart kommer världens bästa forum! Empty Sv: Snart kommer världens bästa forum!

Inlägg av Hellfire 27.02.14 9:36

snart...






Ranelid
Hellfire
Hellfire

Antal inlägg : 282
Join date : 11-07-10

Till överst på sidan Gå ner

Snart kommer världens bästa forum! Empty Sv: Snart kommer världens bästa forum!

Inlägg av Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet