Substitutet
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Ser Liberalernas logga ut som en kuk?

5 posters

Gå ner

Nå, liknar loggan en kuk?

Ser Liberalernas logga ut som en kuk? Vote_lcap20%Ser Liberalernas logga ut som en kuk? Vote_rcap 20% 
[ 1 ]
Ser Liberalernas logga ut som en kuk? Vote_lcap20%Ser Liberalernas logga ut som en kuk? Vote_rcap 20% 
[ 1 ]
Ser Liberalernas logga ut som en kuk? Vote_lcap0%Ser Liberalernas logga ut som en kuk? Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
Ser Liberalernas logga ut som en kuk? Vote_lcap20%Ser Liberalernas logga ut som en kuk? Vote_rcap 20% 
[ 1 ]
Ser Liberalernas logga ut som en kuk? Vote_lcap20%Ser Liberalernas logga ut som en kuk? Vote_rcap 20% 
[ 1 ]
Ser Liberalernas logga ut som en kuk? Vote_lcap20%Ser Liberalernas logga ut som en kuk? Vote_rcap 20% 
[ 1 ]
Ser Liberalernas logga ut som en kuk? Vote_lcap0%Ser Liberalernas logga ut som en kuk? Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
Ser Liberalernas logga ut som en kuk? Vote_lcap0%Ser Liberalernas logga ut som en kuk? Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
Ser Liberalernas logga ut som en kuk? Vote_lcap0%Ser Liberalernas logga ut som en kuk? Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
 
Totalt antal röster : 5
 
 

Ser Liberalernas logga ut som en kuk? Empty Ser Liberalernas logga ut som en kuk?

Inlägg av m52 25.04.16 6:43

Mycket snack på nätet om Liberalernas nya logga, många tycker den liknar en ståpitt. Håller ni med? Jag gör det i alla fall. Nu väntar jag på att de ska ta steget fullt ut, dvs välta loggan och byta namn.

Ser Liberalernas logga ut som en kuk? 27zvmh4

Ser Liberalernas logga ut som en kuk? 34hgluh
m52
m52

Antal inlägg : 271
Join date : 11-07-13
Ort : Byhåla på Gotland

http://snokaren.blogspot.se/

Till överst på sidan Gå ner

Ser Liberalernas logga ut som en kuk? Empty Sv: Ser Liberalernas logga ut som en kuk?

Inlägg av Messalina 25.04.16 7:34

Haha, ja, vaffan, varför inte. Fast jag har inte hängt med i kukdebatten. Den har gått mig lite förbi faktiskt.
Messalina
Messalina

Antal inlägg : 1884
Join date : 11-07-09
Age : 27

Till överst på sidan Gå ner

Ser Liberalernas logga ut som en kuk? Empty Sv: Ser Liberalernas logga ut som en kuk?

Inlägg av luden präst 25.04.16 9:38

Vilken härlig pung! Bultar
luden präst
luden präst

Antal inlägg : 2496
Join date : 11-07-10
Ort : Bromma

Till överst på sidan Gå ner

Ser Liberalernas logga ut som en kuk? Empty Sv: Ser Liberalernas logga ut som en kuk?

Inlägg av Ladybird 25.04.16 15:26

Jag är väl inte snüskig nog, kanske, men jag hade aldrig tänkt på det om det inte påpekats av nån annan.
Ladybird
Ladybird

Antal inlägg : 1980
Join date : 11-07-09
Age : 37

https://www.youtube.com/watch?v=jqrKUBw6VP4

Till överst på sidan Gå ner

Ser Liberalernas logga ut som en kuk? Empty Sv: Ser Liberalernas logga ut som en kuk?

Inlägg av Crocky 25.04.16 15:55

Det märkliga i den här historien är väl nog ändå att ingen insåg vad som skulle hända. Jag menar, internet är ingen ny uppfinning längre och dessutom finns här en hel del kreativitet under bältet som bara väntar på nästa hö hö-skämt att exploatera. Det är snudd på tjänstefel att jobba som designer och inte beakta det här.
Crocky
Crocky
Admin

Antal inlägg : 1424
Join date : 11-07-08

https://substitut.swedishforum.net

Till överst på sidan Gå ner

Ser Liberalernas logga ut som en kuk? Empty Sv: Ser Liberalernas logga ut som en kuk?

Inlägg av m52 25.04.16 16:11

Crocky skrev:Det märkliga i den här historien är väl nog ändå att ingen insåg vad som skulle hända. Jag menar, internet är ingen ny uppfinning längre och dessutom finns här en hel del kreativitet under bältet som bara väntar på nästa hö hö-skämt att exploatera. Det är snudd på tjänstefel att jobba som designer och inte beakta det här.
Ja, det är konstigt. Hade varit kul att höra Lengens åsikt, jag ger mig 17 på att han hade sett det direkt. :yes:
m52
m52

Antal inlägg : 271
Join date : 11-07-13
Ort : Byhåla på Gotland

http://snokaren.blogspot.se/

Till överst på sidan Gå ner

Ser Liberalernas logga ut som en kuk? Empty Sv: Ser Liberalernas logga ut som en kuk?

Inlägg av Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan


 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet