Skådisar du inte visste att du redan hade sett

Gå ner

Skådisar du inte visste att du redan hade sett

Inlägg av Pingvin i 02.10.17 17:04

Öhm, ja, det andra forumet mår ju inte så bra just nu, men jag måste meddela min nyaste upptäckt..! Woot

George Segal, ett namn som många förstås känner igen, och än mer ett ansikte som många känner igen:

VISSTE NI ATT HAN SPELAR MAKEN I DET UNGA PARET SOM PLOCKAS ISÄR AV ELIZABETH TAYLOR OCH RICHARD BURTON I "Who's afraid of Virginia Woolf"..!!!!!11111?!1+1+1+ Däckad

Pingvin

Antal inlägg : 1078

Användarens profil

Till överst på sidan Gå ner

Sv: Skådisar du inte visste att du redan hade sett

Inlägg av Hekate i 06.10.17 14:21

Näe Gladnej
Hekate

Antal inlägg : 710

Användarens profil

Inlägg av Pingvin i 16.03.18 9:33

jahaja, jag gjorde en ny upptäckt så sent som för ett par veckor sedan Studera

Ni är förstås (?) bekanta med den relativa nyinspelningen av Greven från Monte Cristo (2002) med Jim Caviezel i huvudrollen:

Som ni kanske minns från filmen så iscensätter han ett rån av en ung man, sonen till sin f d kärlek och dennes nuvarande make, varav den senare är den som också förådde Monte Cristo från första början (förtjänstfullt spelad av Guy Pierce). Planen, som uppenbarligen fungerade, är att vinna familjens förtroende efter att ha "räddat" sonen, och i scenen nedan har Monte Cristo precis hållit ett litet tal om hur modig sonen var när han ställdes mot rånarna.

Någon kanske känner igen skådespelaren redan här, vem vet..? Nyfiken

Inte? Då är det bara att klicka på spoilern..! Eek

Spoiler:
DET ÄR JU STÅLMANNEN!!!!11 Henry Cavill, som spelade Stålmannen i den med rätta hårt kritiserade Man of Steel, och som sen upprepade rollen i den faktiskt ganska underskattade Batman v Superman. Fnissa

Pingvin

Användarens profil

Inlägg av Nandez i 16.03.18 14:36

Pingvin skrev:jahaja, jag gjorde en ny upptäckt så sent som för ett par veckor sedan Studera

Ni är förstås (?) bekanta med den relativa nyinspelningen av Greven från Monte Cristo (2002) med Jim Caviezel i huvudrollen:

Som ni kanske minns från filmen så iscensätter han ett rån av en ung man, sonen till sin f d kärlek och dennes nuvarande make, varav den senare är den som också förådde Monte Cristo från första början (förtjänstfullt spelad av Guy Pierce). Planen, som uppenbarligen fungerade, är att vinna familjens förtroende efter att ha "räddat" sonen, och i scenen nedan har Monte Cristo precis hållit ett litet tal om hur modig sonen var när han ställdes mot rånarna.

Någon kanske känner igen skådespelaren redan här, vem vet..? Nyfiken

Inte? Då är det bara att klicka på spoilern..! Eek

Spoiler:
DET ÄR JU STÅLMANNEN!!!!11 Henry Cavill, som spelade Stålmannen i den med rätta hårt kritiserade Man of Steel, och som sen upprepade rollen i den faktiskt ganska underskattade Batman v Superman. Fnissa

Se där.

Nandez

Antal inlägg : 1970

Användarens profil

Inlägg av Pingvin i 29.04.18 21:35

Ser om Band of Brothers för jag vet inte vilken gång i ordningen, och har hittat två skådisar till som man inte visste att man redan hade sett där - James McAvoy som man ju sett spela Charles Xavier i X-Men-filmerna ett antal gånger nu (bland många andra roller), och en Andrew Scott som kanske mest är igenkänd som Moriarty i Sherlock-serien (i mitten på andra bilden).

Pingvin

Användarens profil

Inlägg av sienna i 17.07.18 17:26

Jag sitter och tittar på "Young Guns 2" och noterar ett bekant ansikte. Pat Garrett spelas av ingen mindre än Gil Grissom från CSI, eller William Petersen som han heter i verkligheten.  Eek

Dessutom dyker Viggo Mortensen upp i filmen också, bara så där.

sienna

Antal inlägg : 2487

Användarens profil

Inlägg av sienna i 17.07.18 18:16

Nämen! Om inte Robert Knepper dyker upp i en liten roll i samma film också. Jag minns honom bäst som den älskvärde skurken T-Bag i "Prison Break" och i andra skurkaktiga roller.

sienna

Antal inlägg : 2487

Användarens profil

Inlägg av Sponsored content

Sponsored content

Till överst på sidan

Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet