Substitutet
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

The Walking Dead säsong 8

2 posters

Gå ner

The Walking Dead säsong 8 Empty The Walking Dead säsong 8

Inlägg av Pingvin 23.10.17 8:48

Verkar som att den hade premiär igår i USA, helt under radarn eller..? Nyfiken Jag var helt oförberedd i alla fall, och när jag kollar episodguiden på IMDB för säsong 7 så vet jag inte om jag minns så hemskt mycket av de sista avsnitten. :o

Aja nya friska tag vid tillfälle. Tv
Pingvin
Pingvin

Antal inlägg : 1570
Join date : 11-07-09

Till överst på sidan Gå ner

The Walking Dead säsong 8 Empty Sv: The Walking Dead säsong 8

Inlägg av sienna 23.10.17 10:30

Kanal 9 sänder inatt kl 0.00 och sedan repris på söndag kl 23.00. Noterat
sienna
sienna

Antal inlägg : 2854
Join date : 11-07-09
Age : 27

Till överst på sidan Gå ner

The Walking Dead säsong 8 Empty Sv: The Walking Dead säsong 8

Inlägg av Pingvin 23.10.17 12:08

presic, det var så jag upptäckte att den var tillbaka, jag räknade med att det var säsong 7-repriser men så var det säsong 8 Eek

00:00 natten till en veckodag, Kanal 9 gör verkligen sitt bästa för att promota serien.. Besvärad
Pingvin
Pingvin

Antal inlägg : 1570
Join date : 11-07-09

Till överst på sidan Gå ner

The Walking Dead säsong 8 Empty Sv: The Walking Dead säsong 8

Inlägg av sienna 23.10.17 12:16

Pingvin skrev:presic, det var så jag upptäckte att den var tillbaka, jag räknade med att det var säsong 7-repriser men så var det säsong 8 Eek

00:00 natten till en veckodag, Kanal 9 gör verkligen sitt bästa för att promota serien.. Besvärad
Nja, du ska snarare se det som att Vi är så på tårna att vi sänder avsnittet 20 timmar efter USA, du behöver inte streama eller ladda ner det.
Sen kör de repris igen på den "vanliga" sändningstiden som serien alltid har haft.
sienna
sienna

Antal inlägg : 2854
Join date : 11-07-09
Age : 27

Till överst på sidan Gå ner

The Walking Dead säsong 8 Empty Sv: The Walking Dead säsong 8

Inlägg av Pingvin 23.10.17 12:41

sienna skrev:
Nja, du ska snarare se det som att Vi är så på tårna att vi sänder avsnittet 20 timmar efter USA, du behöver inte streama eller ladda ner det.
Sen kör de repris igen på den "vanliga" sändningstiden som serien alltid har haft.

Fast den sändningstiden är inte särskilt bra heller, sent på kvällen till en måndag. Att jämföra med fredagkvällar då de sänder gamla CSI-repriser, och lördagkvällen då man bjuds på Unge kommissarie Morse.. Besvärad Vad? Men det kanske är för att de vet att de ändå inte kan konkurrera med de andra kanalerna på de tiderna. Studera
Pingvin
Pingvin

Antal inlägg : 1570
Join date : 11-07-09

Till överst på sidan Gå ner

The Walking Dead säsong 8 Empty Sv: The Walking Dead säsong 8

Inlägg av sienna 23.10.17 13:47

Pingvin skrev:

Fast den sändningstiden är inte särskilt bra heller, sent på kvällen till en måndag. Att jämföra med fredagkvällar då de sänder gamla CSI-repriser, och lördagkvällen då man bjuds på Unge kommissarie Morse.. Besvärad Vad? Men det kanske är för att de vet att de ändå inte kan konkurrera med de andra kanalerna på de tiderna. Studera
Och de kan säga "Vi sänder serien sent en söndagskväll. Om din lilla telning blev rädd när hen såg serien så får hen skylla sig själv. Det är inga barnprogramstider vi sänder serien på."
sienna
sienna

Antal inlägg : 2854
Join date : 11-07-09
Age : 27

Till överst på sidan Gå ner

The Walking Dead säsong 8 Empty Sv: The Walking Dead säsong 8

Inlägg av sienna 09.03.21 19:25

Sista avsnitten av säsong 10 visas på Kanal 9 nu! Woot Avsnitt 17 sändes igår kväll, det repriseras säkert senare i veckan om någon är intresserad.
sienna
sienna

Antal inlägg : 2854
Join date : 11-07-09
Age : 27

Till överst på sidan Gå ner

The Walking Dead säsong 8 Empty Sv: The Walking Dead säsong 8

Inlägg av Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet