Substitutet
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Chattråden

+23
Korsfäst
Rampage76
Thobbs
Aristo
Crocky
Messalina
hakke
ulliso
telly
Pingvin
dunet
Jessis
Taxen
pangpang
Ladybird
Jullan
Jug
korp
PerM
luden präst
nyBBe
Hellfire
Nandez
27 posters

Sida 2 av 44 Föregående  1, 2, 3 ... 23 ... 44  Nästa

Gå ner

Chattråden - Sida 2 Empty Sv: Chattråden

Inlägg av Pingvin 03.05.19 17:03

Messalina skrev:Annars då?

Chewbacca är död :|

Annars är det fint, har sagt upp mig från joppet och har såsat omkring i några veckor nu. Besvärad Var hos syrran (den med barnen) över påthken i deras stuga och hjälpte till med lite byggande och målande. Hennes sambo är hantverkare, jag fick köra och gräva med en liten grävmaskin. :D Kan fortfarande lyfta syskonbarnen utan större problem (9 och 11 år), men det börjar bli svårare och svårare.. Besvärad Speciellt lillkillen, där dröjer det nog inte många år innan det är kört för mig. Lalala

Hur är det med er alla? albino
Pingvin
Pingvin

Antal inlägg : 1570
Join date : 11-07-09

Till överst på sidan Gå ner

Chattråden - Sida 2 Empty Sv: Chattråden

Inlägg av Pingvin 03.05.19 17:03

(asså jag lyfte syskonbarnen manuellt, inte med grävmaskinen.. det hade ju varit för tokigt!)
Pingvin
Pingvin

Antal inlägg : 1570
Join date : 11-07-09

Till överst på sidan Gå ner

Chattråden - Sida 2 Empty Sv: Chattråden

Inlägg av sienna 03.05.19 18:09

Slutat på jobbet! Eek Hur ska du nu kunna försörja mig, din lyxhustru? Har du något annat på gång?
Jag är övertygad om att syskonbarnen skulle älska att lyftas upp med grävskopan.
sienna
sienna

Antal inlägg : 2854
Join date : 11-07-09
Age : 27

Till överst på sidan Gå ner

Chattråden - Sida 2 Empty Sv: Chattråden

Inlägg av Messalina 03.05.19 18:17

Pingvin skrev:

Chewbacca är död :|

Annars är det fint, har sagt upp mig från joppet och har såsat omkring i några veckor nu. Besvärad Var hos syrran (den med barnen) över påthken i deras stuga och hjälpte till med lite byggande och målande. Hennes sambo är hantverkare, jag fick köra och gräva med en liten grävmaskin. :D  Kan fortfarande lyfta syskonbarnen utan större problem (9 och 11 år), men det börjar bli svårare och svårare.. Besvärad Speciellt lillkillen, där dröjer det nog inte många år innan det är kört för mig. Lalala

Hur är det med er alla? albino

Jo, bra här! Odd är ju 5 i juni och Esteban 3 i augusti. De är vidriga små kräk största delen av tiden, totalt ouppfostrade och det skyller jag på Ron. Ron fyllde ju 46 bast igår minsann.
Men annars tycker jag att det är som vanligt... jobb och hämta och sån där tråkig vardag. Fast jag har ingenting emot vardagen.

Så himla tristo med Chewbacca!
Messalina
Messalina

Antal inlägg : 1884
Join date : 11-07-09
Age : 27

Till överst på sidan Gå ner

Chattråden - Sida 2 Empty Sv: Chattråden

Inlägg av Messalina 03.05.19 18:18

Jag har jobbdatorn med mig hem. Annars hade jag inte ORCAT skriva så här mycket.

Förresten tyckte Ladybird att jag kanaliserade min inre Pingu idag när jag kommenterade ett av Ullisos inlägg på Instagram. :-R
Messalina
Messalina

Antal inlägg : 1884
Join date : 11-07-09
Age : 27

Till överst på sidan Gå ner

Chattråden - Sida 2 Empty Sv: Chattråden

Inlägg av Pingvin 03.05.19 18:27

Messalina skrev:Jag har jobbdatorn med mig hem. Annars hade jag inte ORCAT skriva så här mycket.

Förresten tyckte Ladybird att jag kanaliserade min inre Pingu idag när jag kommenterade ett av Ullisos inlägg på Instagram. :-R

åh? copy paste pls Fnissa
Pingvin
Pingvin

Antal inlägg : 1570
Join date : 11-07-09

Till överst på sidan Gå ner

Chattråden - Sida 2 Empty Sv: Chattråden

Inlägg av Pingvin 03.05.19 18:30

Messalina skrev:

Jo, bra här! Odd är ju 5 i juni och Esteban 3 i augusti. De är vidriga små kräk största delen av tiden,

Lovesmil :-D


totalt ouppfostrade och det skyller jag på Ron. Ron fyllde ju 46 bast igår minsann.
Men annars tycker jag att det är som vanligt... jobb och hämta och sån där tråkig vardag. Fast jag har ingenting emot vardagen.

Gamle man..! Lol

eller ja, jag blir tydligen 45 i år.. phuck Vad?


Så himla tristo med Chewbacca!

mm Sad
Pingvin
Pingvin

Antal inlägg : 1570
Join date : 11-07-09

Till överst på sidan Gå ner

Chattråden - Sida 2 Empty Sv: Chattråden

Inlägg av Pingvin 03.05.19 18:35

sienna skrev:Slutat på jobbet! Eek Hur ska du nu kunna försörja mig, din lyxhustru? Har du något annat på gång?
Jag är övertygad om att syskonbarnen skulle älska att lyftas upp  med grävskopan.

Ingen fara, jag har varit duktig och satt in en del av lönen på sparkonto ganska regelbundet de senaste åren iaf. :yes: Det räcker nog till både en och två och arton shoppingrundor i närmaste djuraffär! Fnissa Love

Alltså, vill jag ha ett liknande jobb som det jag hade så kan jag få det i morgon. Studera Meeeeeeeeen det vet jag inte om jag vill... Snurrig Man kan säga att jag filosoferar lite över framtiden. Snackar
Pingvin
Pingvin

Antal inlägg : 1570
Join date : 11-07-09

Till överst på sidan Gå ner

Chattråden - Sida 2 Empty Sv: Chattråden

Inlägg av sienna 03.05.19 19:10

Pingvin skrev:

Ingen fara, jag har varit duktig och satt in en del av lönen på sparkonto ganska regelbundet de senaste åren iaf. :yes: Det räcker nog till både en och två och arton shoppingrundor i närmaste djuraffär! Fnissa Love

Alltså, vill jag ha ett liknande jobb som det jag hade så kan jag få det i morgon. Studera Meeeeeeeeen det vet jag inte om jag vill... Snurrig Man kan säga att jag filosoferar lite över framtiden. Snackar
Så du funderar på vad du vill bli när du blir stor? Hoppas att det går bra. Kram
sienna
sienna

Antal inlägg : 2854
Join date : 11-07-09
Age : 27

Till överst på sidan Gå ner

Chattråden - Sida 2 Empty Sv: Chattråden

Inlägg av Crocky 03.05.19 20:41

Pingvin skrev:
sienna skrev:Slutat på jobbet! Eek Hur ska du nu kunna försörja mig, din lyxhustru? Har du något annat på gång?
Jag är övertygad om att syskonbarnen skulle älska att lyftas upp  med grävskopan.

Ingen fara, jag har varit duktig och satt in en del av lönen på sparkonto ganska regelbundet de senaste åren iaf. :yes: Det räcker nog till både en och två och arton shoppingrundor i närmaste djuraffär! Fnissa Love

Alltså, vill jag ha ett liknande jobb som det jag hade så kan jag få det i morgon. Studera Meeeeeeeeen det vet jag inte om jag vill... Snurrig Man kan säga att jag filosoferar lite över framtiden. Snackar
Man kan alltid ta en resa med sparkontot till Goa för att hitta sig själv, har jag hört. :yes: sunny
Crocky
Crocky
Admin

Antal inlägg : 1424
Join date : 11-07-08

https://substitut.swedishforum.net

Till överst på sidan Gå ner

Chattråden - Sida 2 Empty Sv: Chattråden

Inlägg av Crocky 03.05.19 20:43

Jag ska ju börja på mitt nya sommarjobb på måndag. Som min första åtgärd kommer jag att skicka ett foto på mitt kontor till gubbarna på husfabriken. :-R
Crocky
Crocky
Admin

Antal inlägg : 1424
Join date : 11-07-08

https://substitut.swedishforum.net

Till överst på sidan Gå ner

Chattråden - Sida 2 Empty Sv: Chattråden

Inlägg av Pingvin 03.05.19 21:27

sienna skrev:
Så du funderar på vad du vill bli när du blir stor? Hoppas att det går bra. Kram

Aa Smile  Det löser sig nog. Innocent
Pingvin
Pingvin

Antal inlägg : 1570
Join date : 11-07-09

Till överst på sidan Gå ner

Chattråden - Sida 2 Empty Sv: Chattråden

Inlägg av Pingvin 03.05.19 21:28

Crocky skrev:
Man kan alltid ta en resa med sparkontot till Goa för att hitta sig själv, har jag hört. :yes: sunny

Crocky! Kom i min famn! Dansa2

a-hem Fnissa
Pingvin
Pingvin

Antal inlägg : 1570
Join date : 11-07-09

Till överst på sidan Gå ner

Chattråden - Sida 2 Empty Sv: Chattråden

Inlägg av Crocky 04.05.19 17:23

Pingvin skrev:
Crocky skrev:
Man kan alltid ta en resa med sparkontot till Goa för att hitta sig själv, har jag hört. :yes: sunny

Crocky! Kom i min famn! Dansa2

a-hem Fnissa
Fest Spelat något på sista tiden? WoW? World of Tanks? Fortnite? Nyfiken
Crocky
Crocky
Admin

Antal inlägg : 1424
Join date : 11-07-08

https://substitut.swedishforum.net

Till överst på sidan Gå ner

Chattråden - Sida 2 Empty Sv: Chattråden

Inlägg av Pingvin 04.05.19 19:50

Crocky skrev:
Fest Spelat något på sista tiden? WoW? World of Tanks? Fortnite? Nyfiken

aa spelar Rocket League nästan varje dag Fnissa World of Tanks då och då, laddade ner Fortnite och testade nyligen men jag tror jag blivit för gammal och långsam för FPS Vad? :-R

WoW har jag inte rört på många år, men kört lite Diablo 3 litegrann varje gång de resettar säsongen Studera men brukar tröttna ganska fort
Pingvin
Pingvin

Antal inlägg : 1570
Join date : 11-07-09

Till överst på sidan Gå ner

Chattråden - Sida 2 Empty Sv: Chattråden

Inlägg av Crocky 05.05.19 20:12

Pingvin skrev:
Crocky skrev:
Fest Spelat något på sista tiden? WoW? World of Tanks? Fortnite? Nyfiken

aa spelar Rocket League nästan varje dag Fnissa World of Tanks då och då, laddade ner Fortnite och testade nyligen men jag tror jag blivit för gammal och långsam för FPS Vad? :-R

WoW har jag inte rört på många år, men kört lite Diablo 3 litegrann varje gång de resettar säsongen Studera men brukar tröttna ganska fort
Pojkarna jag studerar med var ju helgalna i Fortnite för ett år sedan. Själv har jag inte tid alls. Det är bara studier och barnpassning för hela slanten just nu. Iofs blir det ju inga studier på några månader nu.
Crocky
Crocky
Admin

Antal inlägg : 1424
Join date : 11-07-08

https://substitut.swedishforum.net

Till överst på sidan Gå ner

Chattråden - Sida 2 Empty Sv: Chattråden

Inlägg av Pingvin 06.05.19 7:27

Crocky skrev:
Pojkarna jag studerar med var ju helgalna i Fortnite för ett år sedan. Själv har jag inte tid alls. Det är bara studier och barnpassning för hela slanten just nu. Iofs blir det ju inga studier på några månader nu.

:Y:

När är du färdigpluggad då? Vad "blir" du till slut? Nyfiken Det här har säkert redan diskuterats men mmm jag är dement. Vad?
Pingvin
Pingvin

Antal inlägg : 1570
Join date : 11-07-09

Till överst på sidan Gå ner

Chattråden - Sida 2 Empty Sv: Chattråden

Inlägg av korp 06.05.19 10:25

Vilken intressant slump, jag sitter och försöker plugga lite just nu och så pratas det om det här.
korp
korp

Antal inlägg : 40
Join date : 11-07-14

Till överst på sidan Gå ner

Chattråden - Sida 2 Empty Sv: Chattråden

Inlägg av Pingvin 06.05.19 10:50

hej korp Lovesmil

vad pluggar du då? Smile
Pingvin
Pingvin

Antal inlägg : 1570
Join date : 11-07-09

Till överst på sidan Gå ner

Chattråden - Sida 2 Empty Sv: Chattråden

Inlägg av korp 06.05.19 10:54

Håller på att försöka göra klart min magisterexamen (sista uppsatsen), sista jävla plugg jag tänker göra i mitt liv iaf..urk..
korp
korp

Antal inlägg : 40
Join date : 11-07-14

Till överst på sidan Gå ner

Chattråden - Sida 2 Empty Sv: Chattråden

Inlägg av Crocky 07.05.19 8:58

Pingvin skrev:
Crocky skrev:
Pojkarna jag studerar med var ju helgalna i Fortnite för ett år sedan. Själv har jag inte tid alls. Det är bara studier och barnpassning för hela slanten just nu. Iofs blir det ju inga studier på några månader nu.

:Y:

När är du färdigpluggad då? Vad "blir" du till slut? Nyfiken Det här har säkert redan diskuterats men mmm jag är dement. Vad?
Nästa läsår borde jag ha alla kurser klara (inshallah), sedan återstår ett slutarbete innan jag kan titulera mig IT-ingenjör. Fest
Crocky
Crocky
Admin

Antal inlägg : 1424
Join date : 11-07-08

https://substitut.swedishforum.net

Till överst på sidan Gå ner

Chattråden - Sida 2 Empty Sv: Chattråden

Inlägg av Pingvin 08.05.19 7:43

Crocky skrev:
Nästa läsår borde jag ha alla kurser klara (inshallah), sedan återstår ett slutarbete innan jag kan titulera mig IT-ingenjör. Fest

Aha. Studera Vad siktar du på att jobba med då, mer precist? Nyfiken
Pingvin
Pingvin

Antal inlägg : 1570
Join date : 11-07-09

Till överst på sidan Gå ner

Chattråden - Sida 2 Empty Sv: Chattråden

Inlägg av Pingvin 08.05.19 9:19

Ebba Busch-Thor är bitsk i partiledardebatten idag. Bultar Fnissa
Pingvin
Pingvin

Antal inlägg : 1570
Join date : 11-07-09

Till överst på sidan Gå ner

Chattråden - Sida 2 Empty Sv: Chattråden

Inlägg av Crocky 09.05.19 19:08

Pingvin skrev:
Crocky skrev:
Nästa läsår borde jag ha alla kurser klara (inshallah), sedan återstår ett slutarbete innan jag kan titulera mig IT-ingenjör. Fest

Aha. Studera Vad siktar du på att jobba med då, mer precist? Nyfiken
Programmering! Jag ska knacka kod hela dagen lång. Fest
Crocky
Crocky
Admin

Antal inlägg : 1424
Join date : 11-07-08

https://substitut.swedishforum.net

Till överst på sidan Gå ner

Chattråden - Sida 2 Empty Sv: Chattråden

Inlägg av luden präst 09.05.19 21:27

Pingvin skrev:Ebba Busch-Thor är bitsk i partiledardebatten idag. Bultar Fnissa

Jaa..!! :yes: Hon hade en liten låg hatt på sig..!! Lovesmil
luden präst
luden präst

Antal inlägg : 2496
Join date : 11-07-10
Ort : Bromma

Till överst på sidan Gå ner

Chattråden - Sida 2 Empty Sv: Chattråden

Inlägg av Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Sida 2 av 44 Föregående  1, 2, 3 ... 23 ... 44  Nästa

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet