Substitutet
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Chattråden

+23
Korsfäst
Rampage76
Thobbs
Aristo
Crocky
Messalina
hakke
ulliso
telly
Pingvin
dunet
Jessis
Taxen
pangpang
Ladybird
Jullan
Jug
korp
PerM
luden präst
nyBBe
Hellfire
Nandez
27 posters

Sida 12 av 44 Föregående  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 28 ... 44  Nästa

Gå ner

Chattråden - Sida 12 Empty Sv: Chattråden

Inlägg av Pingvin 24.05.20 21:59

Fascineras varje gång jag måste uppdatera mobilens OS. Just nu står det att den uppdaterar typ app 300 av 426 appar, och den räknar uppåt. Brydd

Jag använder kanske fem appar. Vad gör resten? Vad har jag dessa 420-ish appar till? Snurrig
Pingvin
Pingvin

Antal inlägg : 1570
Join date : 11-07-09

Till överst på sidan Gå ner

Chattråden - Sida 12 Empty Sv: Chattråden

Inlägg av sienna 25.05.20 10:51

Pingvin skrev:Fascineras varje gång jag måste uppdatera mobilens OS. Just nu står det att den uppdaterar typ app 300 av 426 appar, och den räknar uppåt. Brydd

Jag använder kanske fem appar. Vad gör resten? Vad har jag dessa 420-ish appar till? Snurrig
Det är ryska spionappar. :yes:
sienna
sienna

Antal inlägg : 2854
Join date : 11-07-09
Age : 27

Till överst på sidan Gå ner

Chattråden - Sida 12 Empty Sv: Chattråden

Inlägg av sienna 27.05.20 10:57

Saker jag reflekterar över idag: I söndags beställde jag böcker från Bokus. Eftersom jag är ekonomisk och dessutom inte hade bråttom att få dem valde jag fri frakt. Meddelandet jag fick var att böckerna skulle skickas iväg inom 2-5 dagar och att ca 4 dagar skulle tillkomma pga den fria frakten. Som vanligt, då. Det brukar ta ungefär lite mer än en vecka när jag beställer böcker på det sättet. Igår tisdag fick jag böckerna. Chock Har de så lite att göra och blir glada så över varje beställning att de skickar dem med expressbud, eller var det bara slumpen? I vilket fall som helst så är jag positivt överraskad. :Y:

Jag har fått hemskickat prover på svarta trosskydd som ska "matcha mina underkläder". Vem efterfrågar svarta trosskydd? Det är en engångsprodukt som bokstavligt talat sitter mellan benen på kvinnor. Enda gången de syns är när kvinnan ifråga drar ner/tar av sig trosorna och då slängs det förhoppningsvis också. Hur ofta uppstår en situation där man känner sig obekväm för att trosskyddet inte matchar trosan? Varför finns den här produkten?????? confused
sienna
sienna

Antal inlägg : 2854
Join date : 11-07-09
Age : 27

Till överst på sidan Gå ner

Chattråden - Sida 12 Empty Sv: Chattråden

Inlägg av Crocky 27.05.20 11:01

sienna skrev:Saker jag reflekterar över idag: I söndags beställde jag böcker från Bokus. Eftersom jag är ekonomisk och dessutom inte hade bråttom att få dem valde jag fri frakt. Meddelandet jag fick var att böckerna skulle skickas iväg inom 2-5 dagar och att ca 4 dagar skulle tillkomma pga den fria frakten. Som vanligt, då. Det brukar ta ungefär lite mer än en vecka när jag beställer böcker på det sättet. Igår tisdag fick jag böckerna. Chock Har de så lite att göra och blir glada så över varje beställning att de skickar dem med expressbud, eller var det bara slumpen? I vilket fall som helst så är jag positivt överraskad. :Y:

Jag har fått hemskickat prover på svarta trosskydd som ska "matcha mina underkläder". Vem efterfrågar svarta trosskydd? Det är en engångsprodukt som bokstavligt talat sitter mellan benen på kvinnor. Enda gången de syns är när kvinnan ifråga drar ner/tar av sig trosorna och då slängs det förhoppningsvis också. Hur ofta uppstår en situation där man känner sig obekväm för att trosskyddet inte matchar trosan? Varför finns den här produkten?????? confused
Det är anusblekarna som köper. :yes:
Crocky
Crocky
Admin

Antal inlägg : 1424
Join date : 11-07-08

https://substitut.swedishforum.net

Till överst på sidan Gå ner

Chattråden - Sida 12 Empty Sv: Chattråden

Inlägg av Crocky 27.05.20 11:02

Här har man suttit hela dagen och försökt piska Visual Studio till lydnad. Trött
Crocky
Crocky
Admin

Antal inlägg : 1424
Join date : 11-07-08

https://substitut.swedishforum.net

Till överst på sidan Gå ner

Chattråden - Sida 12 Empty Sv: Chattråden

Inlägg av sienna 27.05.20 16:38

Crocky skrev:
Det är anusblekarna som köper. :yes:
Borde de inte vilja ha vita trosskydd, så att det smälter in med deras blekta anus?
sienna
sienna

Antal inlägg : 2854
Join date : 11-07-09
Age : 27

Till överst på sidan Gå ner

Chattråden - Sida 12 Empty Sv: Chattråden

Inlägg av sienna 27.05.20 16:39

Crocky skrev:Här har man suttit hela dagen och försökt piska Visual Studio till lydnad. Trött
Har du provat att uppdatera sidan?
sienna
sienna

Antal inlägg : 2854
Join date : 11-07-09
Age : 27

Till överst på sidan Gå ner

Chattråden - Sida 12 Empty Sv: Chattråden

Inlägg av Pingvin 27.05.20 19:08

Ni missar väl inte den bemannade Space X-uppskjutning planerad till 22:33 i kväll, in och kolla på NASA:s kanal på YouTube! albino Första bemannade uppskjutningen från USA sedan 2011 då rymdfärje-programmet avvecklades. Snackar
Pingvin
Pingvin

Antal inlägg : 1570
Join date : 11-07-09

Till överst på sidan Gå ner

Chattråden - Sida 12 Empty Sv: Chattråden

Inlägg av Taxen 27.05.20 19:24

Pingvin skrev:Ni missar väl inte den bemannade Space X-uppskjutning planerad till 22:33 i kväll, in och kolla på NASA:s kanal på YouTube! albino Första bemannade uppskjutningen från USA sedan 2011 då rymdfärje-programmet avvecklades. Snackar

Upptäckte precis det här, CNN går ju gratis nu på Comhem. Hoppas att Elon lyckas med detta, han är ju lite av min favorit numera.
Taxen
Taxen

Antal inlägg : 493
Join date : 11-07-12
Age : 89
Ort : Taxinge

http://www.alltomtv.se

Till överst på sidan Gå ner

Chattråden - Sida 12 Empty Sv: Chattråden

Inlägg av Taxen 27.05.20 19:35

Vädret ser inte lovande ut.

21.45 kommer besked
Taxen
Taxen

Antal inlägg : 493
Join date : 11-07-12
Age : 89
Ort : Taxinge

http://www.alltomtv.se

Till överst på sidan Gå ner

Chattråden - Sida 12 Empty Sv: Chattråden

Inlägg av Pingvin 27.05.20 19:52

Taxen skrev:Vädret ser inte lovande ut.

21.45 kommer besked

Det har alltid retat mig att de är så beroende av bra väder. :D Det var aldrig ett problem i Star Wars. Sur
Pingvin
Pingvin

Antal inlägg : 1570
Join date : 11-07-09

Till överst på sidan Gå ner

Chattråden - Sida 12 Empty Sv: Chattråden

Inlägg av ulliso 27.05.20 19:54

Pingvin skrev:Fascineras varje gång jag måste uppdatera mobilens OS. Just nu står det att den uppdaterar typ app 300 av 426 appar, och den räknar uppåt. Brydd

Jag använder kanske fem appar. Vad gör resten? Vad har jag dessa 420-ish appar till? Snurrig
Har du en Android?
ulliso
ulliso

Antal inlägg : 1100
Join date : 11-07-08

Till överst på sidan Gå ner

Chattråden - Sida 12 Empty Sv: Chattråden

Inlägg av ulliso 27.05.20 19:54

sienna skrev:
Jag har fått hemskickat prover på svarta trosskydd som ska "matcha mina underkläder". Vem efterfrågar svarta trosskydd? Det är en engångsprodukt som bokstavligt talat sitter mellan benen på kvinnor. Enda gången de syns är när kvinnan ifråga drar ner/tar av sig trosorna och då slängs det förhoppningsvis också. Hur ofta uppstår en situation där man känner sig obekväm för att trosskyddet inte matchar trosan? Varför finns den här produkten?????? confused
Helt galet. :/
ulliso
ulliso

Antal inlägg : 1100
Join date : 11-07-08

Till överst på sidan Gå ner

Chattråden - Sida 12 Empty Sv: Chattråden

Inlägg av Jug 27.05.20 20:01

Pingvin skrev:Ni missar väl inte den bemannade Space X-uppskjutning planerad till 22:33 i kväll, in och kolla på NASA:s kanal på YouTube! albino Första bemannade uppskjutningen från USA sedan 2011 då rymdfärje-programmet avvecklades. Snackar
Hej nej det missar jag inte!
Jug
Jug

Antal inlägg : 311
Join date : 11-07-10
Age : 45

Till överst på sidan Gå ner

Chattråden - Sida 12 Empty Sv: Chattråden

Inlägg av Jug 27.05.20 20:02

"The weather is trending the wrong way right now" :/

Hur kan man inte veta om vädret är bra nog med 27 minuter kvar. Hur mycket kan det ens hinna ändras. Snurrig
Jug
Jug

Antal inlägg : 311
Join date : 11-07-10
Age : 45

Till överst på sidan Gå ner

Chattråden - Sida 12 Empty Sv: Chattråden

Inlägg av Pingvin 27.05.20 20:19

ulliso skrev:
Har du en Android?

Ja det har jag. Nyfiken
Pingvin
Pingvin

Antal inlägg : 1570
Join date : 11-07-09

Till överst på sidan Gå ner

Chattråden - Sida 12 Empty Sv: Chattråden

Inlägg av Jug 27.05.20 20:20

Naaajj. Avbrutet pga dåligt väder. Sad

Nytt försök på lördag kl 21:22 lokal tid, och om inte det fungerar heller söndag kl 21:00. Läggdags nu då! Gonatt


Senast ändrad av Jug den 27.05.20 20:20, ändrad totalt 1 gång
Jug
Jug

Antal inlägg : 311
Join date : 11-07-10
Age : 45

Till överst på sidan Gå ner

Chattråden - Sida 12 Empty Sv: Chattråden

Inlägg av Pingvin 27.05.20 20:20

Jug skrev:
Hej nej det missar jag inte!

hellu :-o

Hörde precis att de avbrutit uppskjutningen, blä. Äckligt
Pingvin
Pingvin

Antal inlägg : 1570
Join date : 11-07-09

Till överst på sidan Gå ner

Chattråden - Sida 12 Empty Sv: Chattråden

Inlägg av Pingvin 27.05.20 20:22

Det kanske vore bättre att ha uppskjutningssajten på ett ställe med lite mer stabilt väder..? Idé Typ i mitten av Nevadaöknen. albino
Pingvin
Pingvin

Antal inlägg : 1570
Join date : 11-07-09

Till överst på sidan Gå ner

Chattråden - Sida 12 Empty Sv: Chattråden

Inlägg av Jug 27.05.20 20:31

Ja, det är dåligt! Jag ger det en ny chans på lördag då! Lite läskigt är det med så ny teknik och förstagångsbemanning. Trots alla tester tidigare. Jag tror jag hellre valt ryska Soyuz än ett tag. :D
Jug
Jug

Antal inlägg : 311
Join date : 11-07-10
Age : 45

Till överst på sidan Gå ner

Chattråden - Sida 12 Empty Sv: Chattråden

Inlägg av Taxen 27.05.20 20:36

Pingvin skrev:Det kanske vore bättre att ha uppskjutningssajten på ett ställe med lite mer stabilt väder..? Idé Typ i mitten av Nevadaöknen. albino

Eventuellt har de undersökt detta och lagt den på det mest fördelaktika stället, jag har ju trots allt bevistat en lyckad uppskjutning där Razz
Taxen
Taxen

Antal inlägg : 493
Join date : 11-07-12
Age : 89
Ort : Taxinge

http://www.alltomtv.se

Till överst på sidan Gå ner

Chattråden - Sida 12 Empty Sv: Chattråden

Inlägg av Pingvin 27.05.20 22:22

Taxen skrev:

Eventuellt har de undersökt detta och lagt den på det mest fördelaktika stället, jag har ju trots allt bevistat en lyckad uppskjutning där Razz

Ja, det får man ju hoppas, och att det bara är confirmation bias när det gäller dassigt väder i Florida. Razz Men det känns verkligen som att de råkar ut för ungefär varenda tornado eller orkan som träffar östkusten. Besvärad Aja, det är klart att de måste ha uppskjutningssajten nära kusten, så att en eventuell explosion och krasch inte riskerar att drabba bebyggt område, och kanske är Florida bästa alternativet.

Dessutom måste de ju utnyttja jordens rotation för att ge raketen en extra skjuts i rätt riktning så att säga - det här är kanske den viktigaste punkten av alla - eftersom raketen jämfört med rymden får en "extra" 1600 - 1700 km/h tack vare att jorden redan roterar med den hastigheten. Och i kombination med punkten ovan så blir en uppskjutning på östkusten det enda rimliga alternativet på den Nord- eller Sydamerikanska kontinenten.
Pingvin
Pingvin

Antal inlägg : 1570
Join date : 11-07-09

Till överst på sidan Gå ner

Chattråden - Sida 12 Empty Sv: Chattråden

Inlägg av Pingvin 27.05.20 22:27

Men om teknologin kunde nå såpass långt att risken för explosioner och krascher strax efter uppskjutning var försumbar så kunde man med fördel välja typ en öken - vilken som helst - som uppskjutningssajt. Razz Inget väder att tala om! albino
Pingvin
Pingvin

Antal inlägg : 1570
Join date : 11-07-09

Till överst på sidan Gå ner

Chattråden - Sida 12 Empty Sv: Chattråden

Inlägg av Ladybird 29.05.20 21:34

Rymden? Hmm Jag är skeptisk.
Ladybird
Ladybird

Antal inlägg : 1980
Join date : 11-07-09
Age : 38

https://www.youtube.com/watch?v=jqrKUBw6VP4

Till överst på sidan Gå ner

Chattråden - Sida 12 Empty Sv: Chattråden

Inlägg av Pingvin 30.05.20 12:24

Nejdå, nu taggar vi till här! Dansar I kväll 21.22 är det en ny chans, NU HÅLLER VI TUMMAR OCH TÅR!!!!1 albino
Pingvin
Pingvin

Antal inlägg : 1570
Join date : 11-07-09

Till överst på sidan Gå ner

Chattråden - Sida 12 Empty Sv: Chattråden

Inlägg av Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Sida 12 av 44 Föregående  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 28 ... 44  Nästa

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet