Substitutet
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Vad har du för många av/vad bunkrar du?

+26
Teka
luden präst
Odalbonden
gud
Nenya
ladywolf
Elenhin
la kex
Reverend Raw
WAR
Jullan
Ladybird
pangpang
Taxen
Jug
Pingvin
Tatta
Antiquus
gaffla
Andy
sacho
ulliso
Ron Obvious
sienna
Messalina
löken
30 posters

Sida 3 av 3 Föregående  1, 2, 3

Gå ner

Vad har du för många av/vad bunkrar du? - Sida 3 Empty Sv: Vad har du för många av/vad bunkrar du?

Inlägg av Ladybird 27.07.11 12:18

Min herrbetjänt står bredvid min motionscykel. Gissa på vilken av dem kläderna hamnar.
Ladybird
Ladybird

Antal inlägg : 1980
Join date : 11-07-09
Age : 38

https://www.youtube.com/watch?v=jqrKUBw6VP4

Till överst på sidan Gå ner

Vad har du för många av/vad bunkrar du? - Sida 3 Empty Sv: Vad har du för många av/vad bunkrar du?

Inlägg av Teka 27.07.11 13:35

Odalbonden skrev:

Jag har två, men skulle vilja byta ut den ena mot en bättre. Har alltid ögonen öppna på loppisar och antikbutiker.
Skulle jag bo i ett stort hus med flera gästrum skulle jag kanske köpa en tredje. Det känns som jag "bunkrar" herrbetjänter.
Blir det färre katthår med en herrbetjänt? Jag hittade en fin som tippar på galgen till din ära, är det så din dåliga är?
Teka
Teka

Antal inlägg : 276
Join date : 11-07-11

Till överst på sidan Gå ner

Vad har du för många av/vad bunkrar du? - Sida 3 Empty Sv: Vad har du för många av/vad bunkrar du?

Inlägg av Originalet 27.07.11 14:27

Ang. herrbetjänt: såg denna nyligen irl.
(För de i Sthlms omnejd): den här var ju fin. Den kan man även träna puttning på, gulligt. Men lite dyrt!
http://www.blocket.se/stockholm/Herrbetjant_32922572.htm?ca=11&w=1

Originalet

Antal inlägg : 209
Join date : 11-07-10

Till överst på sidan Gå ner

Vad har du för många av/vad bunkrar du? - Sida 3 Empty Sv: Vad har du för många av/vad bunkrar du?

Inlägg av Odalbonden 27.07.11 14:41

Den såg gedigen ut, men jag tycker det ser läskigt ut med bara en pinne som bär upp galgen. Föredrar med små hjul på.

Och visst tenderar det bli så att man lägger en hög med kläder på herrbetjänten, men det funkar bra härhemma ändå. Lägger jag kläderna på en stol tenderar högarna att bli ännu större och labyrintiska, plus att man slipper (@teka!) att katterna lägger sig på kläderna
Odalbonden
Odalbonden

Antal inlägg : 77
Join date : 11-07-10

Till överst på sidan Gå ner

Vad har du för många av/vad bunkrar du? - Sida 3 Empty Sv: Vad har du för många av/vad bunkrar du?

Inlägg av nyBBe 27.07.11 14:45

Absolut ingenting! Innocent
nyBBe
nyBBe

Antal inlägg : 50
Join date : 11-07-17

Till överst på sidan Gå ner

Vad har du för många av/vad bunkrar du? - Sida 3 Empty Sv: Vad har du för många av/vad bunkrar du?

Inlägg av Teka 27.07.11 16:13

Odalbonden skrev:Den såg gedigen ut, men jag tycker det ser läskigt ut med bara en pinne som bär upp galgen. Föredrar med små hjul på.

Och visst tenderar det bli så att man lägger en hög med kläder på herrbetjänten, men det funkar bra härhemma ändå. Lägger jag kläderna på en stol tenderar högarna att bli ännu större och labyrintiska, plus att man slipper (@teka!) att katterna lägger sig på kläderna
Du får montera hjul på den i mitt inlägg, den kostar ju bara 50 kr så du får råd med jättemånga småhjul!

Vi har klädhögar på stolar, det är ganska högiga högar.
Teka
Teka

Antal inlägg : 276
Join date : 11-07-11

Till överst på sidan Gå ner

Vad har du för många av/vad bunkrar du? - Sida 3 Empty Sv: Vad har du för många av/vad bunkrar du?

Inlägg av luden präst 27.07.11 16:23

Teka skrev:
Du får montera hjul på den i mitt inlägg, den kostar ju bara 50 kr så du får råd med jättemånga småhjul!

Vi har klädhögar på stolar, det är ganska högiga högar.

Jag har klädhögar på en fåtölj. :D
luden präst
luden präst

Antal inlägg : 2496
Join date : 11-07-10
Ort : Bromma

Till överst på sidan Gå ner

Vad har du för många av/vad bunkrar du? - Sida 3 Empty Sv: Vad har du för många av/vad bunkrar du?

Inlägg av korp 27.07.11 21:42

våtservetter
korp
korp

Antal inlägg : 40
Join date : 11-07-14

Till överst på sidan Gå ner

Vad har du för många av/vad bunkrar du? - Sida 3 Empty Sv: Vad har du för många av/vad bunkrar du?

Inlägg av Lengens 28.07.11 8:33

Sköljmedelsflaskor! Helt ofrivilligt! :D
Lengens
Lengens

Antal inlägg : 64
Join date : 11-07-14

Till överst på sidan Gå ner

Vad har du för många av/vad bunkrar du? - Sida 3 Empty Sv: Vad har du för många av/vad bunkrar du?

Inlägg av luden präst 28.07.11 10:32

Lågenergilampor och brandvarnare. :D
luden präst
luden präst

Antal inlägg : 2496
Join date : 11-07-10
Ort : Bromma

Till överst på sidan Gå ner

Vad har du för många av/vad bunkrar du? - Sida 3 Empty Sv: Vad har du för många av/vad bunkrar du?

Inlägg av Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Sida 3 av 3 Föregående  1, 2, 3

Till överst på sidan


 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet