Substitutet
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Nån annan som följer FB-tråden om Dr Åsas sambo med skräckblandad förtjusning?

2 posters

Gå ner

Nån annan som följer FB-tråden om Dr Åsas sambo med skräckblandad förtjusning? Empty Nån annan som följer FB-tråden om Dr Åsas sambo med skräckblandad förtjusning?

Inlägg av Originalet 12.06.12 19:29

Han kallas numera för Dr Brasa. Mannen som står åtalad för att ha bränt mer Harry Scheins gamla villa. Magnus Lundberg är (fd?) sambo med Dr (Robinson-) Åsa. Han har så många tokiga idéer och teorier om vad som kan ha hänt. Han har sovit i en tvättstuga för han skulle laga tvättmaskiner mitt i natten (ty han är fastighetsvärd för några studenthus vid Albano). Hans bil m. GPS har varit ute och åkt men han har inte varit i den. För han har eventuellt lånat ut bilen till studenter, men vet inte vem/vilka. Osv.

Kan man ens skriva kriminalromaner som är så pass otroliga som "Dr Brasas" historia?
Just i dagarna sitter han framför första instans, Tingsrätten, och berättar sin historia.

Länk till FB-tråden

Länk till Expressen-krönika

Originalet

Antal inlägg : 209
Join date : 11-07-10

Till överst på sidan Gå ner

Nån annan som följer FB-tråden om Dr Åsas sambo med skräckblandad förtjusning? Empty Sv: Nån annan som följer FB-tråden om Dr Åsas sambo med skräckblandad förtjusning?

Inlägg av Thobbs 22.10.20 13:45

Såhär åtta år senare sticker jag ut hakan och hävdar att svaret på trådskaparens fråga är: Nej!

Blev ändå lite nyfiken på att gå in på FB och titta nu, men det skulle väl ta minst lika lång tid som att skriva detta inlägg, så jag avstår.
Thobbs
Thobbs

Antal inlägg : 127
Join date : 15-07-29
Ort : Göteborg

Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet