Chattråden
+13
ulliso
luden präst
hakke
löken
sienna
Messalina
pangpang
Korsfäst
dunet
m52
Hekate
Pelvis
Ladybird
17 posters
Substitutet :: Forum :: Fikarummet
Sida 25 av 40
Sida 25 av 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Sv: Chattråden
Aristo skrev:Jag har änte varit ledig idag.
sienna- Antal inlägg : 2854
Inte har jag varit på gröna lund heller.sienna skrev:
Aristo- Antal inlägg : 1044
Du får ändå inte åka något nu när du är på smällen.Aristo skrev:
Inte har jag varit på gröna lund heller.
Igår och idag har jag jobbat upp en riktigt präktig bonnabränna som jag kommer att ha glädje av hela långa sommaren.
pangpang- Antal inlägg : 806
Allt roligt är förbjudet.sienna skrev:Du får ändå inte åka något nu när du är på smällen.Aristo skrev:
Inte har jag varit på gröna lund heller.
Ränder på armar och ben? De kommer du inte att bli av med hur mycket du än försöker och anstränger digpangpang skrev:Igår och idag har jag jobbat upp en riktigt präktig bonnabränna som jag kommer att ha glädje av hela långa sommaren.
Hon kan möjligen åka tekopparna. Kanske.Crocky skrev:
Allt roligt är förbjudet.
Vitt där huden täcktes av mitt linne, rött på axlar och så vidare. Det bleknar nog framåt november.sienna skrev:
Ränder på armar och ben? De kommer du inte att bli av med hur mycket du än försöker och anstränger dig
Å andra sidan vet jag inte hur jag skulle undvika det, jag kommer ju aldrig att sola naken
Då hade du i alla fall ingen tischa på dig och då är bonnabrännan helt hanterbar. Det är mycket värre när ca 10-15 cm av armen från axeln och nedåt är kritvit med ett skarpt vitt streck som bryter av mot resten av den brända armen, där T-shirtärmen slutade.pangpang skrev:
Vitt där huden täcktes av mitt linne, rött på axlar och så vidare. Det bleknar nog framåt november.
Å andra sidan vet jag inte hur jag skulle undvika det, jag kommer ju aldrig att sola naken
Jag smorde in mig med solkräm innan jag cyklade iväg till grannbyn idag, men jag känner att det stramar lite i ansiktet på mig ändå.
Jag svettades förmodligen bort solkrämen. Jag tog det ändå relativt lugnt.
Precis, man har väl varit med förr och vet hur man skaffar en bonnabränna som är kompatibel. Tisha går inte för sigsienna skrev:
Då hade du i alla fall ingen tischa på dig och då är bonnabrännan helt hanterbar. Det är mycket värre när ca 10-15 cm av armen från axeln och nedåt är kritvit med ett skarpt vitt streck som bryter av mot resten av den brända armen, där T-shirtärmen slutade.
Du är ett proffs, helt enkelt.pangpang skrev:
Precis, man har väl varit med förr och vet hur man skaffar en bonnabränna som är kompatibel. Tisha går inte för sig
Hade du hotpants till?pangpang skrev:
Precis, man har väl varit med förr och vet hur man skaffar en bonnabränna som är kompatibel. Tisha går inte för sig
löken- Antal inlägg : 1353
Man behöver verkligen inte gilla att vara gravid. Fuck det välsignade tillståndet. Det skitjobbigt att inte kunna göraallt som man är van vid. När jag var gravid med Odd hade jag det nog rätt lätt egentligen men detta skitstörigt att behöva gå upp och kissa femtiolapp gånger varje natt och att inte kunna ligga på ryggen eller magen.Aristo skrev:Min kropp, ack och ve. Det värker överallt. Nä förresten, armarna känns fortfarande ok. Jag gillar inte att vara gravid. Det är så begränsande. Meeen jag vill inte gnälla. Detta är ett välsignat tillstånd. Jomenvisst.
Det var inte ens kul att vara mammaledig hela tiden.
Messalina- Antal inlägg : 1885
Det låter ont att kissa femtiolappar men tänk att få betalt för toabesök! Woho!
Elvis- Antal inlägg : 640
Det är soligt och fint idag och jag skulle behöva vara inomhus och fixa med en del grejer. Det känns som ett svek.
Elvis- Antal inlägg : 640
Dessutom tolkar jag situationen som sådan att hon kissade ut flera femtiolappar per natt: "... gånger varje natt... "Elvis skrev:Det låter ont att kissa femtiolappar men tänk att få betalt för toabesök! Woho!
Vinst varje gång!Elvis skrev:Det låter ont att kissa femtiolappar men tänk att få betalt för toabesök! Woho!
Nu har jag klippt gräset, grävt bort den delen av gräsmattan som växer över plattorna vid ingången, försökt få bort det mesta ogräset som växer mellan plattorna, sopat bakballen, tagit bort presenningen över möblerna där och monterat ihop parasollet. Och jag är helt slut.
Jag har det nog rätt lätt jag också. Blir trött och värkig i kroppen om jag står och går för mycket och har noll kondis. Men det är jobbigt att inte känna igen sig själv. Jag brukade känna mig stark och uthållig. Och tjock har jag blivit också. Fy fan. Men jag är stolt över min mage. Det är jag.Messalina skrev:
Man behöver verkligen inte gilla att vara gravid. Fuck det välsignade tillståndet. Det skitjobbigt att inte kunna göraallt som man är van vid. När jag var gravid med Odd hade jag det nog rätt lätt egentligen men detta skitstörigt att behöva gå upp och kissa femtiolapp gånger varje natt och att inte kunna ligga på ryggen eller magen.
Det var inte ens kul att vara mammaledig hela tiden.
Jag kliver också upp flera gånger per natt och kissar. Stel och eländig är jag också så jag haltar fram som en 85-åring.
Kissar du också femtiolappar?Aristo skrev:Jag kliver också upp flera gånger per natt och kissar. Stel och eländig är jag också så jag haltar fram som en 85-åring.
Så man kan säga att Rons Samsungplatta skriver lite som den vill...
Messalina- Antal inlägg : 1885
Sida 25 av 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Substitutet :: Forum :: Fikarummet
Sida 25 av 40
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
|
|