Substitutet
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

sienna och Messa (och andra intresserade)

4 posters

Sida 2 av 2 Föregående  1, 2

Gå ner

sienna och Messa (och andra intresserade) - Sida 2 Empty Sv: sienna och Messa (och andra intresserade)

Inlägg av sienna 16.05.19 19:57

Pingvin skrev:Mm, och nu går 3:an på bio. :yes:
Men jag har ju inte sett tvåan. No
sienna
sienna

Antal inlägg : 2854
Join date : 11-07-09
Age : 27

Till överst på sidan Gå ner

sienna och Messa (och andra intresserade) - Sida 2 Empty Sv: sienna och Messa (och andra intresserade)

Inlägg av Pingvin 17.05.19 13:58

sienna skrev:
Men jag har ju inte sett tvåan. No

Se den, se den. :yes:
Pingvin
Pingvin

Antal inlägg : 1570
Join date : 11-07-09

Till överst på sidan Gå ner

sienna och Messa (och andra intresserade) - Sida 2 Empty Sv: sienna och Messa (och andra intresserade)

Inlägg av Messalina 26.05.19 14:39

Men nu finns det ju två saker man hemskans gärna vill se redan NU: Deadwood-filmen (1/6) och Goda Omen (typ.. 29?).

Visst!!????
Messalina
Messalina

Antal inlägg : 1884
Join date : 11-07-09
Age : 27

Till överst på sidan Gå ner

sienna och Messa (och andra intresserade) - Sida 2 Empty Sv: sienna och Messa (och andra intresserade)

Inlägg av sienna 28.05.19 12:26

Bara 3 dagar kvar till Deadwood-filmen! Woot
sienna
sienna

Antal inlägg : 2854
Join date : 11-07-09
Age : 27

Till överst på sidan Gå ner

sienna och Messa (och andra intresserade) - Sida 2 Empty Sv: sienna och Messa (och andra intresserade)

Inlägg av luden präst 28.05.19 13:34

sienna skrev:Bara 3 dagar kvar till Deadwood-filmen! Woot

Den ska du inte se..!! :nejnej:
luden präst
luden präst

Antal inlägg : 2496
Join date : 11-07-10
Ort : Bromma

Till överst på sidan Gå ner

sienna och Messa (och andra intresserade) - Sida 2 Empty Sv: sienna och Messa (och andra intresserade)

Inlägg av Pingvin 28.09.19 13:43

Nytt serietips: The Boys (på Amazon Prime)

Intetsägande serietitel, men iaf: i seriens värld är superhjältar något normalt, det finns åtminstone hundratals världen över, och i centrum står en grupp förment brottsbekämpande superhjältar (The Seven), styrda av ett cyniskt och korrupt mega-medie-företag. En olycka där en av superhjältarna dödar en oskyldig blir startskottet för några vanliga människor som försöker avslöja The Seven..

Roligt och annorlunda grepp på hela superhjältegenren, och jag har skrattat som en galning åtminstone en gång. Fnissa (är bara halvvägs in i serien)
Pingvin
Pingvin

Antal inlägg : 1570
Join date : 11-07-09

Till överst på sidan Gå ner

sienna och Messa (och andra intresserade) - Sida 2 Empty Sv: sienna och Messa (och andra intresserade)

Inlägg av Messalina 13.10.19 12:15

Har du sett Carnival Row på Amazon? Ron har börjat titta på The Boys. Jag ligger lite efter men jag vill titta på den.
Messalina
Messalina

Antal inlägg : 1884
Join date : 11-07-09
Age : 27

Till överst på sidan Gå ner

sienna och Messa (och andra intresserade) - Sida 2 Empty Sv: sienna och Messa (och andra intresserade)

Inlägg av Pingvin 16.10.19 21:24

Messalina skrev:Har du sett Carnival Row på Amazon? Ron har börjat titta på The Boys. Jag ligger lite efter men jag vill titta på den.

Näe, kollade upp den lite och ser intressant ut, men det finns ju så himla många serier..! Däckad Nu plöjer jag Skam, norska orginalet, och är redan halvvägs in på fjärde säsongen..! Eek
Pingvin
Pingvin

Antal inlägg : 1570
Join date : 11-07-09

Till överst på sidan Gå ner

sienna och Messa (och andra intresserade) - Sida 2 Empty Sv: sienna och Messa (och andra intresserade)

Inlägg av Messalina 21.11.19 9:23

Pingvin skrev:

Näe, kollade upp den lite och ser intressant ut, men det finns ju så himla många serier..! Däckad Nu plöjer jag Skam, norska orginalet, och är redan halvvägs in på fjärde säsongen..! Eek


Du måste kolla Carnival Row. Och Castle Rock.
Messalina
Messalina

Antal inlägg : 1884
Join date : 11-07-09
Age : 27

Till överst på sidan Gå ner

sienna och Messa (och andra intresserade) - Sida 2 Empty Sv: sienna och Messa (och andra intresserade)

Inlägg av Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Sida 2 av 2 Föregående  1, 2

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet