Substitutet
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Hej! Hur mår ni?

+9
hosni
Jug
Tatta
WAR
Messalina
ulliso
sienna
Madicken
Originalet
13 posters

Sida 1 av 2 1, 2  Nästa

Gå ner

Hej! Hur mår ni? Empty Hej! Hur mår ni?

Inlägg av Originalet 14.07.11 14:10

Jag mår bra. Själv har jag semester idag (lite uttråkad faktiskt) och ska ut och göra stan osäker lite senare.

Jag är en av de s k "gamle" och reggade mig på AOTV - dokusapa.nu redan 2001. Nick: Carrobarro. Ett par år senare bad jag om att få kontot stängt (för att jag inte trivdes med en del saker, var väl liksom lite för känslig eller nåt, men jag kände mig väl lite hackkyckling, vad jag minns). Ytterligare ett par år efter det, så reggade jag mitt "trollkonto" StePHanie men meddelade ett par pers i PM vem jag var (solklar o Lola bl a, tror jag) och snart visste ganska många det. Jag var trött på, som jag då upplevde det, den säregna mentaliteten på AOTV och kände för att röra om i grytan lite grann. Men mest var jag där för att det var trevligt.

Tänkte berätta för er varför jag reggade mig här. Sist jag skrev på AOTV var ju 2008, tror jag. Och häromdagen, samma dag som jag reggade mig HÄR på det här nya forumet, så hade jag på skoj försökt komma ihåg mitt lösenord till "Steph". Döm om min förvåning när det funkade! Wow. Jag trodde jag hade glömt bort det för evigt. Men si! Mitt konto var liksom inaktiverat! Jag kunde logga in o se trådar mm. Men jag kunde inte skriva eller starta trådar eller ens se min pm-box. Har skrivit ett mail om det (men jag tvekar på att nån kommer ens läsa det).
Så ser jag i Chattråden att ett substitutforum finns. Fantastiskt. Gissa om jag blev nyfiken efter att ha varit inne o läst för första gången på TRE ÅR!!!
sunny


AOTV kommer alltid ha en plats i mitt hjärta eftersom det var där jag träffade på mitt livs kärlek. Och ja, vi är fortfarande tillsammans.
:-o
Men nu finns ju det här forumet! Jag hoppas det blir livskraftigt! Kudos till Crocky.
Och jag är riktigt glad över att se så många namn som jag känner igen. Kul! Ni är järngänget, helt enkelt! <3
Hoppas ni kan ursäkta min gnällighet och överdrivna känslighet som jag uppvisade som "Steph". Det är inte det riktiga jag. Det är bara en liiiten del. :D

PS "In the meantime" så har jag haft jävligt kul på Flashback, fram tills för nåt år sen då allt bara spårade ur totalt. Frekventerar fortfarande, men inte ofta, då sajten blivit ganska penibel. (Ja jag gillar att använda ovanliga ord och blanda engelska och svenska, so what? You got beef?)

Originalet

Antal inlägg : 209
Join date : 11-07-10

Till överst på sidan Gå ner

Hej! Hur mår ni? Empty Sv: Hej! Hur mår ni?

Inlägg av Madicken 14.07.11 14:22

Jag tyckte väl din avatar såg bekant ut :D Kastkyss
Madicken
Madicken

Antal inlägg : 108
Join date : 11-07-12
Ort : Västerås

Till överst på sidan Gå ner

Hej! Hur mår ni? Empty Sv: Hej! Hur mår ni?

Inlägg av Originalet 14.07.11 14:25

Madicken skrev:Jag tyckte väl din avatar såg bekant ut :D Kastkyss
:D Kul! (fast avataren är inte densamma som den pixliga gif:en jag hade. Men det är iaf en palm.)
Ja när jag tittar mig omkring och ser alla namn och även avatarer som ni använt i jag-ska-inte-säga-hur-många-år så känner man sig fasen som hemma! Smile (Sen är jag ju ett original på sätt o vis så namnet passar väl?)

Originalet

Antal inlägg : 209
Join date : 11-07-10

Till överst på sidan Gå ner

Hej! Hur mår ni? Empty Sv: Hej! Hur mår ni?

Inlägg av sienna 14.07.11 16:40

Vad kul att du ville outa dig själv. Applåder
sienna
sienna

Antal inlägg : 2854
Join date : 11-07-09
Age : 27

Till överst på sidan Gå ner

Hej! Hur mår ni? Empty Sv: Hej! Hur mår ni?

Inlägg av ulliso 14.07.11 18:44

Hej CB! Vinka Aotv är bra om man vill hitta kärleken. Wink Jag är tillsammans (och bor) med Jug sen maj 2009.
ulliso
ulliso

Antal inlägg : 1100
Join date : 11-07-08

Till överst på sidan Gå ner

Hej! Hur mår ni? Empty Sv: Hej! Hur mår ni?

Inlägg av Messalina 14.07.11 18:47

ulliso skrev:Hej CB! Vinka Aotv är bra om man vill hitta kärleken. Wink Jag är tillsammans (och bor) med Jug sen maj 2009.

Jag är också ihop, fast inte med Jug. No Fast sen 2007.
Messalina
Messalina

Antal inlägg : 1884
Join date : 11-07-09
Age : 28

Till överst på sidan Gå ner

Hej! Hur mår ni? Empty Sv: Hej! Hur mår ni?

Inlägg av WAR 14.07.11 21:00

Dum som jag är så har jag kaklat köket barfota och nu har jag fötterna fulla med pyttesmå keramiska flisor, annars är livet på topp
WAR
WAR

Antal inlägg : 268
Join date : 11-07-09
Age : 51

Till överst på sidan Gå ner

Hej! Hur mår ni? Empty Sv: Hej! Hur mår ni?

Inlägg av Originalet 15.07.11 16:00

ulliso skrev:Hej CB! Vinka Aotv är bra om man vill hitta kärleken. Wink Jag är tillsammans (och bor) med Jug sen maj 2009.
Åh, vad kul! Applåder

Messalina skrev:Jag är också ihop, fast inte med Jug. No Fast sen 2007.
Mm, med Ron va? Och du flyttade till honom? Gulligt! Love

Rena pökforumet ju hehe. :D Och så klart blir man helt galen smiley-addict när man börjat skriva här, jag kan inte låta bli, de är så oemotståndliga. Smiley overload! Däckad

Originalet

Antal inlägg : 209
Join date : 11-07-10

Till överst på sidan Gå ner

Hej! Hur mår ni? Empty Sv: Hej! Hur mår ni?

Inlägg av Originalet 15.07.11 16:01

WAR skrev:Dum som jag är så har jag kaklat köket barfota och nu har jag fötterna fulla med pyttesmå keramiska flisor, annars är livet på topp
Ajajaj! Det låter inte skönt alltså! Men det ger dig säkert karaktär. *flinar*

Originalet

Antal inlägg : 209
Join date : 11-07-10

Till överst på sidan Gå ner

Hej! Hur mår ni? Empty Sv: Hej! Hur mår ni?

Inlägg av Tatta 15.07.11 18:08

Hej på dig. Jag mår bra, hur mår du?
Pja... jag är gift med samma man & har samma barn fast större.
Jag är lika präktig & tråkig som alltid men trivs gott med det Smile
Å mitt nick tror du greppar trots att jag tagit bort några bokstäver.
Tatta
Tatta

Antal inlägg : 93
Join date : 11-07-09

Till överst på sidan Gå ner

Hej! Hur mår ni? Empty Sv: Hej! Hur mår ni?

Inlägg av Messalina 15.07.11 18:28

Originalet skrev:
Åh, vad kul! Applåder


Mm, med Ron va? Och du flyttade till honom? Gulligt! Love

Rena pökforumet ju hehe. :D Och så klart blir man helt galen smiley-addict när man börjat skriva här, jag kan inte låta bli, de är så oemotståndliga. Smiley overload! Däckad
Japp, med Ron. Haha! Fyra år nu.
Messalina
Messalina

Antal inlägg : 1884
Join date : 11-07-09
Age : 28

Till överst på sidan Gå ner

Hej! Hur mår ni? Empty Sv: Hej! Hur mår ni?

Inlägg av Originalet 15.07.11 18:40

sienna skrev:Vad kul att du ville outa dig själv. Applåder
Tack! But of course. Annars blir man väl outad, frågan är om jag inte t o m hann bli det innan jag outade mig själv. ;D

Tatta skrev:Hej på dig. Jag mår bra, hur mår du?
Pja... jag är gift med samma man & har samma barn fast större.
Jag är lika präktig & tråkig som alltid men trivs gott med det Smile
Å mitt nick tror du greppar trots att jag tagit bort några bokstäver.
Hej! Jadå, jag greppar ditt nick, det var inte direkt svårt, visst kallades du för Tatta ibland "därborta" också?
Men jag vet inte om du är, eller nånsin har varit präktig och tråkig. Själv känner jag mig lite tråkig nu för tiden.
Går man på fest nu för tiden så blir det nästan mer barnkalas än party ju. Fast jag har inga själv Gråter men det är ok. Jag känner mig fortfarande lite strulig och oansvarig... Smile Var t ex ute på busig barhopping igår men det var igår det. Jag är fortfarande tsm med "Zulu" förresten, vet inte om jag nämnt det. Very happy Lovesmil
Hälsa din syster från mig!

Messalina skrev:Japp, med Ron. Haha! Fyra år nu.
Skoj. Han lär väl ha blivit kär i dig när du och Fia gjorde Fiamessas smiley-tråd eller var ni redan ihop då? Kastkyss Den och Fiamessas fantastiska färd var kanontrevliga trådar. Jag läste då, lurkade. Smile

Originalet

Antal inlägg : 209
Join date : 11-07-10

Till överst på sidan Gå ner

Hej! Hur mår ni? Empty Sv: Hej! Hur mår ni?

Inlägg av Jug 15.07.11 18:42

Många tror jag vi var som blev småkära i FiaMessa. Lovesmil
Jug
Jug

Antal inlägg : 311
Join date : 11-07-10
Age : 45

Till överst på sidan Gå ner

Hej! Hur mår ni? Empty Sv: Hej! Hur mår ni?

Inlägg av Originalet 15.07.11 18:46

Jug skrev:Många tror jag vi var som blev småkära i FiaMessa. Lovesmil
Jo. Jag funderade på att byta sida ett tag. Woot

Originalet

Antal inlägg : 209
Join date : 11-07-10

Till överst på sidan Gå ner

Hej! Hur mår ni? Empty Sv: Hej! Hur mår ni?

Inlägg av Jug 15.07.11 18:47

Originalet skrev:
Jo. Jag funderade på att byta sida ett tag. Woot
Kan tänka mig det. Fnissa Som jag förstod det verkade FiaMessa rätt framgångsrik i baren också. :D
Jug
Jug

Antal inlägg : 311
Join date : 11-07-10
Age : 45

Till överst på sidan Gå ner

Hej! Hur mår ni? Empty Sv: Hej! Hur mår ni?

Inlägg av WAR 15.07.11 18:53

AHA, det var så du menade, jag är ju även jag en av dom gamla som reggade mig redan 2002, har sen dess hunnit gifta mig, köpa hus, resa jorden runt och få tre battingar dock inte med nån från forumet. Och så har jag gått från att vara en höginkomstagare i karriären till att bli en sunkig bussförare.

Och jag är förbannat lycklig i livet just nu
WAR
WAR

Antal inlägg : 268
Join date : 11-07-09
Age : 51

Till överst på sidan Gå ner

Hej! Hur mår ni? Empty Sv: Hej! Hur mår ni?

Inlägg av hosni 15.07.11 19:57

gud vad vi har bråkat, carro och jag.
men hon var ganska skön också

hosni

Antal inlägg : 102
Join date : 11-07-10

Till överst på sidan Gå ner

Hej! Hur mår ni? Empty Sv: Hej! Hur mår ni?

Inlägg av ulliso 15.07.11 20:56

Originalet skrev:
Tack! But of course. Annars blir man väl outad, frågan är om jag inte t o m hann bli det innan jag outade mig själv. ;D


Hej! Jadå, jag greppar ditt nick, det var inte direkt svårt, visst kallades du för Tatta ibland "därborta" också?
Men jag vet inte om du är, eller nånsin har varit präktig och tråkig. Själv känner jag mig lite tråkig nu för tiden.
Går man på fest nu för tiden så blir det nästan mer barnkalas än party ju. Fast jag har inga själv Gråter men det är ok. Jag känner mig fortfarande lite strulig och oansvarig... Smile Var t ex ute på busig barhopping igår men det var igår det. Jag är fortfarande tsm med "Zulu" förresten, vet inte om jag nämnt det. Very happy Lovesmil
Hälsa din syster från mig!


Skoj. Han lär väl ha blivit kär i dig när du och Fia gjorde Fiamessas smiley-tråd eller var ni redan ihop då? Kastkyss Den och Fiamessas fantastiska färd var kanontrevliga trådar. Jag läste då, lurkade. Smile
Ja, just det. Zulu var det ju.
ulliso
ulliso

Antal inlägg : 1100
Join date : 11-07-08

Till överst på sidan Gå ner

Hej! Hur mår ni? Empty Sv: Hej! Hur mår ni?

Inlägg av Tatta 15.07.11 22:02

Vad betyder tsm?
Tatta
Tatta

Antal inlägg : 93
Join date : 11-07-09

Till överst på sidan Gå ner

Hej! Hur mår ni? Empty Sv: Hej! Hur mår ni?

Inlägg av ulliso 15.07.11 22:19

Tatta skrev:Vad betyder tsm?
Tillsammans.
ulliso
ulliso

Antal inlägg : 1100
Join date : 11-07-08

Till överst på sidan Gå ner

Hej! Hur mår ni? Empty Sv: Hej! Hur mår ni?

Inlägg av Originalet 16.07.11 11:25

Jag vet inte varför jag förkortade. SMS-skadad?

Originalet

Antal inlägg : 209
Join date : 11-07-10

Till överst på sidan Gå ner

Hej! Hur mår ni? Empty Sv: Hej! Hur mår ni?

Inlägg av Jessis 17.07.11 21:08

Måste väl säga hej också. Jag är inte riktigt lika tjurskallig som förr så det passar ju in på mitt nya jag.

Fortfarande gift med Sifter (sju år i år).

Inga flöer barn sedan du skrev sist på AOTV och fler ska det inte bli.

Jobbar som servetris numera men hur det blir med det återstår att se.

Saker och ting ändras så den som lever få se.

Kul att höra att ni fortfarande är tillsammans. Blir glad av att läsa det.

Nå... Hej hopp
Jessis
Jessis

Antal inlägg : 28
Join date : 11-07-09
Age : 51

Till överst på sidan Gå ner

Hej! Hur mår ni? Empty Sv: Hej! Hur mår ni?

Inlägg av gud 18.07.11 11:03

Är det här vi presenterar oss? Jag heter Dan och har varit på aotv sen hösten 2001 men vågar inte kalla mig mitt egna namn.. damn! Nu blev det fel.. :|
gud
gud

Antal inlägg : 79
Join date : 11-07-10
Age : 46
Ort : kosmos

http://www.whatthebleep.com/

Till överst på sidan Gå ner

Hej! Hur mår ni? Empty Sv: Hej! Hur mår ni?

Inlägg av Originalet 18.07.11 20:45

Jessis skrev:Måste väl säga hej också. Jag är inte riktigt lika tjurskallig som förr så det passar ju in på mitt nya jag.

Fortfarande gift med Sifter (sju år i år).

Inga flöer barn sedan du skrev sist på AOTV och fler ska det inte bli.

Jobbar som servetris numera men hur det blir med det återstår att se.

Saker och ting ändras så den som lever få se.

Kul att höra att ni fortfarande är tillsammans. Blir glad av att läsa det.

Nå... Hej hopp
Men hej!!
(Jag blir glad också!)
Firar inte du och Sifter 10-årsjubileum i år, som par, eller är det först nästa år? Jag sitter i samma båt nämligen. sunny
Att saker och ting ändras har jag också fått erfara. Jag hade mitt kontorsjobb som jag var väldigt inrotad i men sen skedde förändringar så jag valde att plugga samtidigt som jag jobbade lite mindre (roligt!) och - ja, livet är föränderligt och fram till juni så har jag både pluggat och jobbat extra (framör-dator-jobb så klart) men ska hitta ett heltidsjobb snarast som passar min utbildning.
Jess, du är en av de få som jag saknat under min bortovaro från forumet. Jag menar det. Även om jag inte nämnde ditt nick förut. Smile

gud skrev:Är det här vi presenterar oss? Jag heter Dan och har varit på aotv sen hösten 2001 men vågar inte kalla mig mitt egna namn.. damn! Nu blev det fel.. :|
Hej Dan, jag heter Carro... 10årsjubileum för dig som forumsmedlem i år! Vad önskar du dig? Cool

Originalet

Antal inlägg : 209
Join date : 11-07-10

Till överst på sidan Gå ner

Hej! Hur mår ni? Empty Sv: Hej! Hur mår ni?

Inlägg av Jessis 19.07.11 13:13

Originalet skrev:
Men hej!!
(Jag blir glad också!)
Firar inte du och Sifter 10-årsjubileum i år, som par, eller är det först nästa år? Jag sitter i samma båt nämligen. sunny
Att saker och ting ändras har jag också fått erfara. Jag hade mitt kontorsjobb som jag var väldigt inrotad i men sen skedde förändringar så jag valde att plugga samtidigt som jag jobbade lite mindre (roligt!) och - ja, livet är föränderligt och fram till juni så har jag både pluggat och jobbat extra (framör-dator-jobb så klart) men ska hitta ett heltidsjobb snarast som passar min utbildning.
Jess, du är en av de få som jag saknat under min bortovaro från forumet. Jag menar det. Även om jag inte nämnde ditt nick förut. Smile


Tio år i mars nästa år. Eller... Känns ju lite fånigt att prata årsdagar och så när man snart är 40 men vi träffades IRL den 1:a mars 2002 så vi brukar räkna den dagen.

Kul att se att du mår bra och att du har ett bra liv. Det gör mig glad att läsa och se.

Smile
Jessis
Jessis

Antal inlägg : 28
Join date : 11-07-09
Age : 51

Till överst på sidan Gå ner

Hej! Hur mår ni? Empty Sv: Hej! Hur mår ni?

Inlägg av Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Sida 1 av 2 1, 2  Nästa

Till överst på sidan


 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet