Substitutet
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Dum fråga, nästa: Tittar ni på tv fortfarande?

+20
Thobbs
löken
Odalbonden
gud
sacho
sienna
Elenhin
dubbelgurra
Drstein79
luden präst
Messalina
ladywolf
Krasse
WAR
pangpang
la kex
Antiquus
Jessis
ulliso
Originalet
24 posters

Sida 2 av 2 Föregående  1, 2

Gå ner

Dum fråga, nästa: Tittar ni på tv fortfarande? - Sida 2 Empty Sv: Dum fråga, nästa: Tittar ni på tv fortfarande?

Inlägg av Antiquus 05.08.15 17:18

Jovars, lite av varje, men det blir även en hel del play numera.
Antiquus
Antiquus

Antal inlägg : 414
Join date : 11-07-10

Till överst på sidan Gå ner

Dum fråga, nästa: Tittar ni på tv fortfarande? - Sida 2 Empty Sv: Dum fråga, nästa: Tittar ni på tv fortfarande?

Inlägg av sienna 05.08.15 17:24

Det finns en del jag fortfarande följer på tablålagd tv, men för det mesta spelar jag in och tittar efteråt, för att kunna snabbspola förbi reklamen.
sienna
sienna

Antal inlägg : 2854
Join date : 11-07-09
Age : 27

Till överst på sidan Gå ner

Dum fråga, nästa: Tittar ni på tv fortfarande? - Sida 2 Empty Sv: Dum fråga, nästa: Tittar ni på tv fortfarande?

Inlägg av hakke 05.08.15 17:42

Jag tittar i stort sett bara på ettan och tvåan förutom nymo på mornarna som står på i bakgrunden mest. Nån enstaka serie på 4:an (som till exempel Det tredje ögat som går nu) laddar jag ner i efterhand för att slippa reklamen. Andra serier och filmer laddar jag också ner.

Jag har inget att spela in program på längre och har upptäckt att det inte behövs heller, tack internet Tack
hakke
hakke

Antal inlägg : 676
Join date : 11-07-10
Age : 105

Till överst på sidan Gå ner

Dum fråga, nästa: Tittar ni på tv fortfarande? - Sida 2 Empty Sv: Dum fråga, nästa: Tittar ni på tv fortfarande?

Inlägg av sienna 05.08.15 17:43

Jag har en digitalbox som kan spela in 2-3 program samtidigt, och som kan programmeras med serieinspelning. Love Jag älskar min digitalbox.
sienna
sienna

Antal inlägg : 2854
Join date : 11-07-09
Age : 27

Till överst på sidan Gå ner

Dum fråga, nästa: Tittar ni på tv fortfarande? - Sida 2 Empty Sv: Dum fråga, nästa: Tittar ni på tv fortfarande?

Inlägg av hakke 05.08.15 17:47

Justja, jag kan ju spela in på hårddisk både från tv:n och digitalboxen men det har jag aldrig använt mig av :o
hakke
hakke

Antal inlägg : 676
Join date : 11-07-10
Age : 105

Till överst på sidan Gå ner

Dum fråga, nästa: Tittar ni på tv fortfarande? - Sida 2 Empty Sv: Dum fråga, nästa: Tittar ni på tv fortfarande?

Inlägg av Dillchips 10.08.15 13:57

Ja fast inte så mycket nu på sommaren

Dillchips

Antal inlägg : 5
Join date : 15-08-10

Till överst på sidan Gå ner

Dum fråga, nästa: Tittar ni på tv fortfarande? - Sida 2 Empty Sv: Dum fråga, nästa: Tittar ni på tv fortfarande?

Inlägg av m52 08.04.16 5:23

Kollar mest på play, men nästa vecka lär TV:n stå på en del. Tv

Dum fråga, nästa: Tittar ni på tv fortfarande? - Sida 2 98h9hf
m52
m52

Antal inlägg : 271
Join date : 11-07-13
Ort : Byhåla på Gotland

http://snokaren.blogspot.se/

Till överst på sidan Gå ner

Dum fråga, nästa: Tittar ni på tv fortfarande? - Sida 2 Empty Sv: Dum fråga, nästa: Tittar ni på tv fortfarande?

Inlägg av sienna 08.04.16 16:01

Nja. Jag spelar in väldigt mycket från tv på min box och tittar ikapp sen. Jag slötittar i och för sig väldigt mycket eftersom jag har tv:n på i bakgrunden här hemma, och ibland tittar jag aktivt på program också. Men mest från inspelningar från tv.
sienna
sienna

Antal inlägg : 2854
Join date : 11-07-09
Age : 27

Till överst på sidan Gå ner

Dum fråga, nästa: Tittar ni på tv fortfarande? - Sida 2 Empty Sv: Dum fråga, nästa: Tittar ni på tv fortfarande?

Inlägg av Crocky 08.04.16 20:04

Jag tittar fortfarande mest på flödes-tv. Det beror antagligen på att jag inte gör ett aktivt val att titta på något. Tv:n är mest något jag stirrar på som avkoppling efter en lång dag. Att behöva joxa med val av program och appar hit och dit känns då bara inte lika avkopplande.
Crocky
Crocky
Admin

Antal inlägg : 1424
Join date : 11-07-08

https://substitut.swedishforum.net

Till överst på sidan Gå ner

Dum fråga, nästa: Tittar ni på tv fortfarande? - Sida 2 Empty Sv: Dum fråga, nästa: Tittar ni på tv fortfarande?

Inlägg av pangpang 09.04.16 4:48

De gånger jag tittar i tablån, ser att ett program börjar exempelvis klockan tjugo, och sen ser till att sitta i soffan då och knäppa igång tv:n är väldigt lätträknade. Det kanske handlar om fem gånger på ett år, högst.
Även för de program jag vill se direkt blir det så gott son alltid Play, för att jag missar början, vill pausa eller så.
pangpang
pangpang

Antal inlägg : 806
Join date : 11-07-10

Till överst på sidan Gå ner

Dum fråga, nästa: Tittar ni på tv fortfarande? - Sida 2 Empty Sv: Dum fråga, nästa: Tittar ni på tv fortfarande?

Inlägg av Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Sida 2 av 2 Föregående  1, 2

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet