Substitutet
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Synpunkter & frågor gällande forumet

+35
Odalbonden
anneli
Krasse
soliton2
hosni
wcus
dubbelgurra
Madicken
la kex
Snedsteg
Originalet
Ron Obvious
löken
Messalina
Aspe
Antiquus
Jug
WAR
Andy
pangpang
luden präst
Tatta
Pingvin
hakke
Taxen
Jullan
Admin
gaffla
Crocky
gud
Ladybird
ulliso
sienna
Teka
Hellfire
39 posters

Sida 2 av 11 Föregående  1, 2, 3, ... 9, 10, 11  Nästa

Gå ner

Synpunkter & frågor gällande forumet  - Sida 2 Empty Sv: Synpunkter & frågor gällande forumet

Inlägg av sienna 12.07.11 17:22

Crocky gör ett otroligt bra jobb som admin och jag uppskattar verkligen att han tog sig tid att skapa ett nytt forum.

Tror han att när han orcar, vill göra lite underforum så att inte alla trådar ligger i en enda stor klump? Ber
sienna
sienna

Antal inlägg : 2854
Join date : 11-07-09
Age : 27

Till överst på sidan Gå ner

Synpunkter & frågor gällande forumet  - Sida 2 Empty Sv: Synpunkter & frågor gällande forumet

Inlägg av gaffla 12.07.11 17:36

sienna skrev:Vi får väl välja så att vi alltid är 25 och uppdatera födelseåret varje år. Fnissa

O dear, jag är f-n så korkad som nån kan vara... Hohoho!! Men såklart är vi födda 1986 allihop! Ernst Ernst Ernst
gaffla
gaffla

Antal inlägg : 154
Join date : 11-07-09
Age : 37
Ort : I helskotta heller

Till överst på sidan Gå ner

Synpunkter & frågor gällande forumet  - Sida 2 Empty Sv: Synpunkter & frågor gällande forumet

Inlägg av hakke 12.07.11 17:43

crocky kommer att gå in i väggen om ni fortsätter på det här viset :nejnej:
hakke
hakke

Antal inlägg : 676
Join date : 11-07-10
Age : 105

Till överst på sidan Gå ner

Synpunkter & frågor gällande forumet  - Sida 2 Empty Sv: Synpunkter & frågor gällande forumet

Inlägg av Pingvin 12.07.11 17:47

:ja(

Synpunkter & frågor gällande forumet  - Sida 2 Hungry-baby-birds
Pingvin
Pingvin

Antal inlägg : 1570
Join date : 11-07-09

Till överst på sidan Gå ner

Synpunkter & frågor gällande forumet  - Sida 2 Empty Sv: Synpunkter & frågor gällande forumet

Inlägg av sienna 12.07.11 17:51

Jag vet! Gråter :o
sienna
sienna

Antal inlägg : 2854
Join date : 11-07-09
Age : 27

Till överst på sidan Gå ner

Synpunkter & frågor gällande forumet  - Sida 2 Empty Sv: Synpunkter & frågor gällande forumet

Inlägg av Ladybird 12.07.11 17:53

sienna skrev:Crocky gör ett otroligt bra jobb som admin och jag uppskattar verkligen att han tog sig tid att skapa ett nytt forum.

Tror han att när han orcar, vill göra lite underforum så att inte alla trådar ligger i en enda stor klump? Ber

Kanske Crocky behöver nån att dela ansvaret med. *nunsh-nunsh* Mr and Mrs Admin? *nunsh-nunsh*
Ladybird
Ladybird

Antal inlägg : 1980
Join date : 11-07-09
Age : 38

https://www.youtube.com/watch?v=jqrKUBw6VP4

Till överst på sidan Gå ner

Synpunkter & frågor gällande forumet  - Sida 2 Empty Sv: Synpunkter & frågor gällande forumet

Inlägg av Teka 12.07.11 17:56

sienna skrev:Vi får väl välja så att vi alltid är 25 och uppdatera födelseåret varje år. Fnissa
Vi kan ta PerM som förebild och alla fylla i 1990. Tänk, minns ni när det innebar att han bara var "14"?
Teka
Teka

Antal inlägg : 276
Join date : 11-07-11

Till överst på sidan Gå ner

Synpunkter & frågor gällande forumet  - Sida 2 Empty Sv: Synpunkter & frågor gällande forumet

Inlägg av Taxen 13.07.11 9:36

Jag har lekt lite och provat skapa ett forum, om man väljer phpbb2 får man avatarerna till vänster som standard, det går ju att byta skin på det här Crocky?

kolla här för exempel

http://alltomtv.swedishforum.net/
Taxen
Taxen

Antal inlägg : 493
Join date : 11-07-12
Age : 89
Ort : Taxinge

http://www.alltomtv.se

Till överst på sidan Gå ner

Synpunkter & frågor gällande forumet  - Sida 2 Empty Sv: Synpunkter & frågor gällande forumet

Inlägg av Crocky 13.07.11 10:20

Kategorierna går säkert att fixa till, bara jag vet hur ni vill ha dom. Jag har inte ändrat dom just pga det.

Angående avatarerna till vänster så är det på gång, det ska gå att ändra med detta skin men fungerar inte som det ska.
Crocky
Crocky
Admin

Antal inlägg : 1424
Join date : 11-07-08

https://substitut.swedishforum.net

Till överst på sidan Gå ner

Synpunkter & frågor gällande forumet  - Sida 2 Empty Sv: Synpunkter & frågor gällande forumet

Inlägg av sienna 13.07.11 10:36

Crocky skrev:Kategorierna går säkert att fixa till, bara jag vet hur ni vill ha dom. Jag har inte ändrat dom just pga det.

Angående avatarerna till vänster så är det på gång, det ska gå att ändra med detta skin men fungerar inte som det ska.
En TV-avdelning vore önskvärd i alla fall. Kanske en Litteratur? Frågan är om man ska ta AOTV-kategorierna rakt av eller göra nya.

Mina förslag till en början är i alla fall:

Film och TV
Trädgård
Matlagning
Litteratur (Kultur?)
Fikarummet (måste väl finnas kvar)
Teknik
Musik

sienna
sienna

Antal inlägg : 2854
Join date : 11-07-09
Age : 27

Till överst på sidan Gå ner

Synpunkter & frågor gällande forumet  - Sida 2 Empty Sv: Synpunkter & frågor gällande forumet

Inlägg av Jullan 13.07.11 10:38

sienna skrev:En TV-avdelning vore önskvärd i alla fall. Kanske en Litteratur? Frågan är om man ska ta AOTV-kategorierna rakt av eller göra nya.

Mina förslag till en början är i alla fall:

Film och TV
Trädgård
Matlagning
Litteratur (Kultur?)
Fikarummet (måste väl finnas kvar)
Teknik
Musik


Var ska jag posta skrytbilder på sommarstugan då? Nyfiken

Annars tycker jag att det är bra kategorier det där. Man måste ju börja någonstans så får vi justera efter hand.
Jullan
Jullan

Antal inlägg : 141
Join date : 11-07-10
Age : 31

Till överst på sidan Gå ner

Synpunkter & frågor gällande forumet  - Sida 2 Empty Sv: Synpunkter & frågor gällande forumet

Inlägg av Ladybird 13.07.11 10:40

Jag gillade avdelningen Livsstil på AOTV. Praktiskt för allt möjligt från hobbies till inredning och shopping.

Sen funderar jag på om man kan göra teknik-delen till Teknik och vetenskap.
Ladybird
Ladybird

Antal inlägg : 1980
Join date : 11-07-09
Age : 38

https://www.youtube.com/watch?v=jqrKUBw6VP4

Till överst på sidan Gå ner

Synpunkter & frågor gällande forumet  - Sida 2 Empty Sv: Synpunkter & frågor gällande forumet

Inlägg av sienna 13.07.11 10:46

Jullan skrev:

Var ska jag posta skrytbilder på sommarstugan då? Nyfiken

Annars tycker jag att det är bra kategorier det där. Man måste ju börja någonstans så får vi justera efter hand.
Hem och inredning? Vetej

En del av ovanstående kategorier kan säkert bakas in i en Livsstils-kategori som underkategorier medan andra står för sig själva och kanske inte behöver en underkategori.

Det är som sagt bara förslag, nu brainstormar vi här! afro
sienna
sienna

Antal inlägg : 2854
Join date : 11-07-09
Age : 27

Till överst på sidan Gå ner

Synpunkter & frågor gällande forumet  - Sida 2 Empty Sv: Synpunkter & frågor gällande forumet

Inlägg av Tatta 13.07.11 11:00

Nyheter?
Tatta
Tatta

Antal inlägg : 93
Join date : 11-07-09

Till överst på sidan Gå ner

Synpunkter & frågor gällande forumet  - Sida 2 Empty Sv: Synpunkter & frågor gällande forumet

Inlägg av Jullan 13.07.11 11:17

Snüsk!

Vi får inte glömma var man ska posta typ: "Nice picz, ceep them cumming" etc

Bröst
Jullan
Jullan

Antal inlägg : 141
Join date : 11-07-10
Age : 31

Till överst på sidan Gå ner

Synpunkter & frågor gällande forumet  - Sida 2 Empty Sv: Synpunkter & frågor gällande forumet

Inlägg av hakke 13.07.11 16:19

löken skrev:Erotikavdelning nu!!!!!!!!
Det kommer säkert om du lugnar dig lite Tröst
hakke
hakke

Antal inlägg : 676
Join date : 11-07-10
Age : 105

Till överst på sidan Gå ner

Synpunkter & frågor gällande forumet  - Sida 2 Empty Sv: Synpunkter & frågor gällande forumet

Inlägg av gud 13.07.11 16:46

Sport kanske?
gud
gud

Antal inlägg : 79
Join date : 11-07-10
Age : 46
Ort : kosmos

http://www.whatthebleep.com/

Till överst på sidan Gå ner

Synpunkter & frågor gällande forumet  - Sida 2 Empty Sv: Synpunkter & frågor gällande forumet

Inlägg av Hellfire 13.07.11 16:48

Sport, Bil & Teknik plus några till brukar vara rätt döda forumavdelningar, men visst är det bra att ha dem någonstans kanske under Övrigt
Hellfire
Hellfire

Antal inlägg : 282
Join date : 11-07-10

Till överst på sidan Gå ner

Synpunkter & frågor gällande forumet  - Sida 2 Empty Sv: Synpunkter & frågor gällande forumet

Inlägg av luden präst 13.07.11 17:11

Jag vill ha en underavdelning som heter Underlivshygien. :yes:
luden präst
luden präst

Antal inlägg : 2496
Join date : 11-07-10
Ort : Bromma

Till överst på sidan Gå ner

Synpunkter & frågor gällande forumet  - Sida 2 Empty Sv: Synpunkter & frågor gällande forumet

Inlägg av pangpang 13.07.11 17:29

Hellfire skrev:Sport, Bil & Teknik plus några till brukar vara rätt döda forumavdelningar, men visst är det bra att ha dem någonstans kanske under Övrigt

Sport, bil och teknik kan samlas under "Manligt" farao
pangpang
pangpang

Antal inlägg : 806
Join date : 11-07-10

Till överst på sidan Gå ner

Synpunkter & frågor gällande forumet  - Sida 2 Empty Sv: Synpunkter & frågor gällande forumet

Inlägg av Ladybird 13.07.11 18:07

Vi kanske inte ska ruscha igenom flera fixar här just nu, när AOTV faktiskt funkar igen.
Ladybird
Ladybird

Antal inlägg : 1980
Join date : 11-07-09
Age : 38

https://www.youtube.com/watch?v=jqrKUBw6VP4

Till överst på sidan Gå ner

Synpunkter & frågor gällande forumet  - Sida 2 Empty Sv: Synpunkter & frågor gällande forumet

Inlägg av Andy 13.07.11 18:10

Någon erotikavdelning lär vi knappast behöva. Den skulle bara fyllas av näpna och ickeupphetsande lustigheter. :nejnej:
Andy
Andy

Antal inlägg : 79
Join date : 11-07-09

Till överst på sidan Gå ner

Synpunkter & frågor gällande forumet  - Sida 2 Empty Sv: Synpunkter & frågor gällande forumet

Inlägg av Hellfire 13.07.11 18:14

pangpang skrev:

Sport, bil och teknik kan samlas under "Manligt" farao
Jo, något sådant men kvinnor är välkomna att diskutera så då kanske en del kvinnor känner sig kränkta/diskriminerade med ett forumunderavdelning som heter "Manligt" och vill genast ha en som heter "Kvinnligt" och så blir det en massa forumunderavdelningar istället. Något mer könsneutralt vore kanske bättre som vi kan enas om.
Hellfire
Hellfire

Antal inlägg : 282
Join date : 11-07-10

Till överst på sidan Gå ner

Synpunkter & frågor gällande forumet  - Sida 2 Empty Sv: Synpunkter & frågor gällande forumet

Inlägg av pangpang 13.07.11 18:20

Hellfire skrev:
Jo, något sådant men kvinnor är välkomna att diskutera så då kanske en del kvinnor känner sig kränkta/diskriminerade med ett forumunderavdelning som heter "Manligt" och vill genast ha en som heter "Kvinnligt" och så blir det en massa forumunderavdelningar istället. Något mer könsneutralt vore kanske bättre som vi kan enas om.

Under forumdelen Kvinnligt kan hårdrock, iphones och korv samlas. :yes:


Senast ändrad av pangpang den 13.07.11 18:24, ändrad totalt 1 gång
pangpang
pangpang

Antal inlägg : 806
Join date : 11-07-10

Till överst på sidan Gå ner

Synpunkter & frågor gällande forumet  - Sida 2 Empty Sv: Synpunkter & frågor gällande forumet

Inlägg av Crocky 13.07.11 18:28

När ni länkar hit från aotv vore det bättre att använda den här adressen: https://substitut.swedishforum.net
Har sett att f1-chatta läggs till på slutet, men den delen kommer troligen att ändras om vi får för oss att ändra om kategorierna.
Crocky
Crocky
Admin

Antal inlägg : 1424
Join date : 11-07-08

https://substitut.swedishforum.net

Till överst på sidan Gå ner

Synpunkter & frågor gällande forumet  - Sida 2 Empty Sv: Synpunkter & frågor gällande forumet

Inlägg av Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Sida 2 av 11 Föregående  1, 2, 3, ... 9, 10, 11  Nästa

Till överst på sidan


 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet