Chattråden
+13
ulliso
luden präst
hakke
löken
sienna
Messalina
pangpang
Korsfäst
dunet
m52
Hekate
Pelvis
Ladybird
17 posters
Substitutet :: Forum :: Fikarummet
Sida 7 av 40
Sida 7 av 40 • 1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40
Sv: Chattråden
Han tittar inte. Nu ser jag på Good Wifehakke skrev:
Du får fråga Herr Lök
löken- Antal inlägg : 1353
Strykning två avklarad. Jag var visserligen väldigt snål med färg igår på första strykningen, men jag har ändå lite mindre än halva hinken färg kvar, trots att jag gödslade på med färg idag.
Jag får nog ta en tredje strykning imorgon, bara för att göra av med färgen. Sen ser jag några små prickar som fortfarande är vita, där rollern inte har gått tillräckligt långt in i väggen för att fylla dem. De tar jag imorgon också.
Jag får nog ta en tredje strykning imorgon, bara för att göra av med färgen. Sen ser jag några små prickar som fortfarande är vita, där rollern inte har gått tillräckligt långt in i väggen för att fylla dem. De tar jag imorgon också.
sienna- Antal inlägg : 2854
löken skrev:
Han tittar inte. Nu ser jag på Good Wife
Jag ska betala räkningar.
luden präst- Antal inlägg : 2496
Att våga öppna sin stjärt
Att våga öppna sin stjärt till påsk
Det är så oerhört viktigt tror jag
Det gäller alldeles särskilt för hönsen.luden präst skrev:Att våga öppna sin stjärt
Alltså, bildkvalitén i HD på min tv.
Jag ser varenda por och hårstrå i ansiktet på folk!
sienna skrev:Alltså, bildkvalitén i HD på min tv.
Jag ser varenda por och hårstrå i ansiktet på Björn Ranelid!
Vilken lila nyans är det?sienna skrev:Strykning två avklarad. Jag var visserligen väldigt snål med färg igår på första strykningen, men jag har ändå lite mindre än halva hinken färg kvar, trots att jag gödslade på med färg idag.
löken- Antal inlägg : 1353
löken skrev:
Vilken lila nyans är det?
Jag heter Nalle.
Alla fötter man kan se alltså!sienna skrev:Alltså, bildkvalitén i HD på min tv.
Kvantfysiken har i alla fall förutspått det.Ladybird skrev:Finns det fötter som bara syns i HD?Crocky skrev:
Alla fötter man kan se alltså!
Mig med.Ladybird skrev:För övrigt, kan nån vänlig själ sända mig en nödleverans med citroncheesecakemuffins?
Hur kommer det sig att det alltid kommer en massa oväntade utgifter när man har pengar över?
När jag skulle åka från gymmet idag knäppte det till som om en vajer gick av, och det lät konstigt när jag svängde. Jag var ju ändå tvungen att ta mig hem, och bilen rullade, så jag körde hem med den (där försvann min utflykt jag hade tänkt ta efter gymmet). Nyss var brorsan förbi för att se vad det var som lät, min misstanke var att det var något med bromsarna. Det visar sig att vänster fjäder fram har gått av. Så imorgon måste jag ringa verkstaden och höra om de har tid för min bil omgående. Sen blir det väldigt försiktig körning till verkstaden, eftersom bilen (nu när brorsan påpekade det) är väldigt låg just vid vänster framdäck.
Jag hoppas att de har tid för min bil imorgon, annars blir det bök att ta sig till och från jobbet.
När jag skulle åka från gymmet idag knäppte det till som om en vajer gick av, och det lät konstigt när jag svängde. Jag var ju ändå tvungen att ta mig hem, och bilen rullade, så jag körde hem med den (där försvann min utflykt jag hade tänkt ta efter gymmet). Nyss var brorsan förbi för att se vad det var som lät, min misstanke var att det var något med bromsarna. Det visar sig att vänster fjäder fram har gått av. Så imorgon måste jag ringa verkstaden och höra om de har tid för min bil omgående. Sen blir det väldigt försiktig körning till verkstaden, eftersom bilen (nu när brorsan påpekade det) är väldigt låg just vid vänster framdäck.
Jag hoppas att de har tid för min bil imorgon, annars blir det bök att ta sig till och från jobbet.
Har du inte något begagnat påskris du kan ta en fjäder ur så länge? :sienna skrev:Hur kommer det sig att det alltid kommer en massa oväntade utgifter när man har pengar över?
pangpang- Antal inlägg : 806
pangpang skrev:
Har du inte något begagnat påskris du kan ta en fjäder ur så länge? :
Sida 7 av 40 • 1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40
Substitutet :: Forum :: Fikarummet
Sida 7 av 40
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
|
|