Chattråden
+13
ulliso
luden präst
hakke
löken
sienna
Messalina
pangpang
Korsfäst
dunet
m52
Hekate
Pelvis
Ladybird
17 posters
Substitutet :: Forum :: Fikarummet
Sida 8 av 40
Sida 8 av 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Sv: Chattråden
Något positift: Jag hittade äntligen inställningen där jag plockar bort funktionen att min tv stänger av sig själv efter 4 timmars inaktivitet. Det var en slump att jag hittade det, men nu har jag stängt av den i alla fall.
sienna- Antal inlägg : 2854
Jag har också en sån funktion på min TV, men jag hittar den inte. Den säger "Tryck på en knapp annars stängs TV:n av".sienna skrev:Något positift: Jag hittade äntligen inställningen där jag plockar bort funktionen att min tv stänger av sig själv efter 4 timmars inaktivitet. Det var en slump att jag hittade det, men nu har jag stängt av den i alla fall.
luden präst- Antal inlägg : 2496
Ja, precis så höll min tv på. Jag gick in under Inställningar, och i undermenyn Ström fanns den funktionen. Inte särskilt logiskt, enligt mig. Men nån på Sony tycker det, i alla fall, eftersom de la inställningen där.luden präst skrev:
Jag har också en sån funktion på min TV, men jag hittar den inte. Den säger "Tryck på en knapp annars stängs TV:n av".
sienna skrev:
Ja, precis så höll min tv på. Jag gick in under Inställningar, och i undermenyn Ström fanns den funktionen. Inte särskilt logiskt, enligt mig. Men nån på Sony tycker det, i alla fall, eftersom de la inställningen där.
Aha, jag har också Sony så då kanske det funkar. Jag tycker också det är röriga menyer.
Jag har en Panasonicluden präst skrev:
Aha, jag har också Sony så då kanske det funkar. Jag tycker också det är röriga menyer.
löken- Antal inlägg : 1353
löken skrev:
Jag har en Panasonic
sienna skrev:Hur kommer det sig att det alltid kommer en massa oväntade utgifter när man har pengar över?
Jamen, det där drabbar mig så ofta att jag numera, om jag råkar få ett plötsligt och oväntat tillskott av pengar, genast börjar fundera på vad som nu ska gå fel och bli dyrt.
Hekate- Antal inlägg : 710
Det är som att universum inte vill att man ska gå med plus.Hekate skrev:
Jamen, det där drabbar mig så ofta att jag numera, om jag råkar få ett plötsligt och oväntat tillskott av pengar, genast börjar fundera på vad som nu ska gå fel och bli dyrt.
Jag fick i alla fall veta att det eventuellt är ett garantiärende, beroende på hur fjädern har gått av, när jag lämnade in bilen. Så nu håller jag så klart tummarna att fjädern har gått sönder på det garantiärende-mässiga sättet.
Jag har sånt där kliande skäggstubb i stjärten idag.
luden präst skrev:Jag har sånt där kliande skäggstubb i stjärten idag.
Du måste sluta raka dig där. Låt det växa.
Hekate skrev:
Du måste sluta raka dig där. Låt det växa.
Ja, jag ska göra så.
Jag håller på att bygga en pungbidé!
Skulle upp kl. 06 imorse, men vaknade kl. 04.30 av att min tå värkte så jag kunde inte sova. Kl. 05.30 gav jag upp och gick upp. Men konstigt nog så känner jag mig inte så jättetrött nu.
ulliso- Antal inlägg : 1100
ulliso skrev:Skulle upp kl. 06 imorse, men vaknade kl. 04.30 av att min tå värkte så jag kunde inte sova. Kl. 05.30 gav jag upp och gick upp. Men konstigt nog så känner jag mig inte så jättetrött nu.
Portvinstå?
ulliso skrev:Skulle upp kl. 06 imorse, men vaknade kl. 04.30 av att min tå värkte så jag kunde inte sova. Kl. 05.30 gav jag upp och gick upp. Men konstigt nog så känner jag mig inte så jättetrött nu.
Nåt liknande hände mig för typ 2 veckor sedan. Jag vaknade tidigt avatt jag hade fruktansvärt ont i ena lilltån, det verkligen bultade i den och värkte i hrla vaden och ända upp i höften. Jag blev nästan gråtfärdig och fick ta mina starka värktabletter.
Det berodde på ett pyttelitet sår precis vid nageln. Bara för att jag satt på ett plåster så hade det typ klämt nån nerv eller nåt. Det försvann lika snabbt sen. Galet.
Senast ändrad av Korsfäst den 30.03.16 12:16, ändrad totalt 1 gång
Korsfäst- Antal inlägg : 661
Jag hade pillat lite på min tånagel då jag skulle lägga mig. Idag känns det inget alls.Korsfäst skrev:
Nåt liknande hände mig för typ 2 veckor sedan. Jag vaknade tidigt avatt jag hade fruktansvärt ont i ena lilltån, det verkligen bultade i den och värkte i hrla vaden och ända upp i höften. Jag blev nästan gråtfärdig och fick ta mina starka värktabletter.
Det berodde på ett pyttelitet dr precis vid nageln. Bara för att jag satt på ett plåster så hade det typ klämt nån nerv eller nåt. Det försvann lika snabbt sen. Galet.
Jag sitter och och "väntar" på att få åka till jobbet. Börjar kl. 16.
Jag vaknade av att jag inte kunde sova.
Nu ska vi testa att se på Game of Thrones. Inte min genre men det är ju många som gillar det så man får väl ge det en chans...
Det sägs att dom springer runt i bara mässingen en hel del, det är väl din genrelöken skrev:Nu ska vi testa att se på Game of Thrones. Inte min genre men det är ju många som gillar det så man får väl ge det en chans...
hakke- Antal inlägg : 676
Det händer mig varje dagluden präst skrev:Jag vaknade av att jag inte kunde sova.
hakke- Antal inlägg : 676
hakke skrev:
Det sägs att dom springer runt i bara mässingen en hel del, det är väl din genre
hakke skrev:
Det sägs att dom springer runt i bara mässingen en hel del, det är väl din genre
Man får se massa dinglande pillar, det gillar löken!
Sida 8 av 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Substitutet :: Forum :: Fikarummet
Sida 8 av 40
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
|
|