Chattråden
+13
ulliso
luden präst
hakke
löken
sienna
Messalina
pangpang
Korsfäst
dunet
m52
Hekate
Pelvis
Ladybird
17 posters
Substitutet :: Forum :: Fikarummet
Sida 16 av 40
Sida 16 av 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Sv: Chattråden
Han som har gravidulerat mig sitter på en finlandsfärja och skränar med sin svåger (som även han ska bli pappa i augusti). Svågern ville ut på en sista resa innan barnet kommer. Jojo.
Aristo- Antal inlägg : 1044
Vem har kapat aristos nickAristo skrev:Han som har gravidulerat mig sitter på en finlandsfärja och skränar med sin svåger (som även han ska bli pappa i augusti). Svågern ville ut på en sista resa innan barnet kommer. Jojo.
hakke- Antal inlägg : 676
Jag ska bli mamma i augusti.hakke skrev:
Vem har kapat aristos nick
Vad är det du säger Vad hände med oss egentligen, nu går du och skaffar barn med en annanAristo skrev:
Jag ska bli mamma i augusti.
- Spoiler:
- Men du, va roligt :bebis:
Grattis
hakke skrev:
Vad är det du säger Vad hände med oss egentligen, nu går du och skaffar barn med en annan
- Spoiler:
Men du, va roligt :bebis:
Grattis
Jag kan inte vänta på att du ska ta initiativ hur länge som helst.
- Spoiler:
- Tack! Jag kommer inte tro det är sant förrän jag har barnet i min famn.
Aristo skrev:
Jag kan inte vänta på att du ska ta initiativ hur länge som helst.
- Spoiler:
Tack! Jag kommer inte tro det är sant förrän jag har barnet i min famn.
skit också
- Spoiler:
- Ja det blir fantastiskt
Jag är i vecka 23 och är inte helt säker på om jag känt barnet än. Det har känts annorlunda i magen vid några tillfällen, svårt att beskriva känslan. Och så har det varit som små puffar, men det kanske är gaser eller nåt. Jag vet inte.
Tycker det är märkligt att man inte känner mer tydligt när man har en 30 cm lång människa i magen.
På ultraljudet sa de att moderkakan låg i framvägg och det är ju en anledning att det dämpar sparkarna. Men ändåååå! Kom igen nu!! Jag vill känna karatesparkar så jag vet att den lever.
Tycker det är märkligt att man inte känner mer tydligt när man har en 30 cm lång människa i magen.
På ultraljudet sa de att moderkakan låg i framvägg och det är ju en anledning att det dämpar sparkarna. Men ändåååå! Kom igen nu!! Jag vill känna karatesparkar så jag vet att den lever.
Haha, what? Stjäl folk i kylskåpet?sienna skrev:Innocent stod och delade ut smoothies på Centralen igår och idag. Jag fick totalt två stycken igår och fyra stycken idag.
Fast en av de två jag fick när jag var på väg till jobbet hade försvunnit ur kylskåpet när jag skulle dricka den på eftermiddagen, fast jag hade skrivit namn på den. Då tog jag en annan som stod där, utan namn.
Jag stjäl bara ketchup ibland och det tycker jag inte riktigt räknas.
pangpang- Antal inlägg : 806
GRATTISAristo skrev:Jag är i vecka 23 och är inte helt säker på om jag känt barnet än. Det har känts annorlunda i magen vid några tillfällen, svårt att beskriva känslan. Och så har det varit som små puffar, men det kanske är gaser eller nåt. Jag vet inte.
Aristo skrev:Jag är i vecka 23 och är inte helt säker på om jag känt barnet än. Det har känts annorlunda i magen vid några tillfällen, svårt att beskriva känslan. Och så har det varit som små puffar, men det kanske är gaser eller nåt. Jag vet inte.
Stort grattis, Aristo!
Det här kommer LP att citeraAristo skrev:Jag är i vecka 23 och är inte helt säker på om jag känt barnet än. Det har känts annorlunda i magen vid några tillfällen, svårt att beskriva känslan. Och så har det varit som små puffar, men det kanske är gaser eller nåt. Jag vet inte.
I dag var det tänkt att jag skulle byta till sommardäck på bilen, i tisdags hämtade jag däcken på däckfirman som har förvarat dom i vinter (eftersom försäljarröven som sålde bilen inte har lyckats fixa fram dom fast han haft hela vintern på sig ).
När jag plockat lös första vinterdäcket och ska montera sommardäcket så känner jag att det är tomt på luft Det sitter en skruv i däcket .
Det var bara att sätta tillbaka vinterdäcket och avbryta hela projektet, nu ska jag använda helgen för att ladda humöret för på måndag ska nyss nämnda försäljarröv få sina fiskar varma
När jag plockat lös första vinterdäcket och ska montera sommardäcket så känner jag att det är tomt på luft Det sitter en skruv i däcket .
Det var bara att sätta tillbaka vinterdäcket och avbryta hela projektet, nu ska jag använda helgen för att ladda humöret för på måndag ska nyss nämnda försäljarröv få sina fiskar varma
Vilken sorts fisk?hakke skrev:I dag var det tänkt att jag skulle byta till sommardäck på bilen, i tisdags hämtade jag däcken på däckfirman som har förvarat dom i vinter (eftersom försäljarröven som sålde bilen inte har lyckats fixa fram dom fast han haft hela vintern på sig ).
löken- Antal inlägg : 1353
En torsklöken skrev:
Vilken sorts fisk?
Hum, vad mörkt det är idag. En bra dag för städ och tvätt och te och virkning. Sicken tur, för det är exakt det jag behöver göra.
Slå honom med en torskhakke skrev:
En torsk
Det kan ju vara någon som också tog en smoothie och som tog fel flaska sen. Men jag har råkat ut för att en gratis-yoghurt också har försvunnit, trots att mitt namn stod på den. Jag skriver alltid mitt namn väl synligt på gratisgrejorna jag ställer in i kylen, just för att jag vet hur det brukar se ut där inne sen med massor av gratisgrejor.pangpang skrev:
Haha, what? Stjäl folk i kylskåpet?
Jag stjäl bara ketchup ibland och det tycker jag inte riktigt räknas.
Vi har kontorsketchup, så ingen behöver tjuva det.
sienna- Antal inlägg : 2854
Brukar ni lägga sviskon i badkaret när ni badar?
luden präst- Antal inlägg : 2496
löken skrev:Inga sviskon här
Inte jag heller.
Man kan få större penis om man lägger sviskon i badvattnet.
Herregud! Jag var bortbjuden på stor lunch och nu misstänker jag att jag åt mig så mätt att jag fick migrän
Sviskon?pangpang skrev:Herregud! Jag var bortbjuden på stor lunch och nu misstänker jag att jag åt mig så mätt att jag fick migrän
Då orkar du inga popcorn till Babelpangpang skrev:Herregud! Jag var bortbjuden på stor lunch och nu misstänker jag att jag åt mig så mätt att jag fick migrän
Sida 16 av 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Substitutet :: Forum :: Fikarummet
Sida 16 av 40
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
|
|