Chattråden
+13
ulliso
luden präst
hakke
löken
sienna
Messalina
pangpang
Korsfäst
dunet
m52
Hekate
Pelvis
Ladybird
17 posters
Substitutet :: Forum :: Fikarummet
Sida 20 av 40
Sida 20 av 40 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40
Sv: Chattråden
Den är rättvis men om den andra inte har nån så fungerar den ju inteluden präst skrev:Vad tycker ni om principen "Om jag får se på din får du se på min"?
hakke- Antal inlägg : 676
Hehe, nej, sådana jag har sått nu i vår. Tomater och så. Och en gammal skruttig krukväxt.hakke skrev:
Är det dom perenna du planterat om
löken- Antal inlägg : 1353
Lite stjärtlukt är absolut ingenting att skämmas för!
luden präst- Antal inlägg : 2496
Jag förnyade mitt pass i höstas och kom hem från Amsterdam i eftermiddags. Jag har inte behövt visa upp mitt pass alls under min resa. Jo, när jag checkade in på hotellet.
sienna- Antal inlägg : 2854
Men du verkar ha haft en bra resa?sienna skrev:Jag förnyade mitt pass i höstas och kom hem från Amsterdam i eftermiddags. Jag har inte behövt visa upp mitt pass alls under min resa. Jo, när jag checkade in på hotellet.
Var det förresten du som rekommenderade Scandal till mig?
Det har varit en jättebra resa. Jag älskar Amsterdam!löken skrev:
Men du verkar ha haft en bra resa?
Var det förresten du som rekommenderade Scandal till mig?
Jag tror att jag har rekommenderat Scandal, ja. Har du börjat titta än?
sienna- Antal inlägg : 2854
Har snart sett färdigt första säsongen. Gillar densienna skrev:
Det har varit en jättebra resa. Jag älskar Amsterdam!
Jag tror att jag har rekommenderat Scandal, ja. Har du börjat titta än?
Hum, har även brunskjortorna övergivit AOTV? Väldigt dämpat där nu. Undrar om de tröttnade när det tog slut på vänsternissar.
Det är väl inget kul när det inte finns nån att provocera.Ladybird skrev:Hum, har även brunskjortorna övergivit AOTV? Väldigt dämpat där nu. Undrar om de tröttnade när det tog slut på vänsternissar.
Ja, antar det. Ett tag trodde jag att de bara ville ha ryggdunkande.löken skrev:
Det är väl inget kul när det inte finns nån att provocera.
Menar du att vi ska in och dominera igen?Ladybird skrev:Hum, har även brunskjortorna övergivit AOTV? Väldigt dämpat där nu. Undrar om de tröttnade när det tog slut på vänsternissar.
Messalina- Antal inlägg : 1885
Jag är väldigt tvehågsen. Det är ju välbekant och jag saknar det lite. Men samtidigt, de dyker säkert upp igen. Och för mig känns det alltid lite B att gå tillbaka till nåt som man jobbat på att lägga bakom sig.Messalina skrev:
Menar du att vi ska in och dominera igen?
Det finns ingen mening att vara här. Det är bättre att samla de få som finns kvar på samma ställe. Det är aldrig några SD-trådar som uppdateras längre.
Det har inte jag heller någon lust med. Känner mig inte trygg med att dela med mig av mitt liv där längrelöken skrev:Jag ska inte tillbaka till AOTV.
pangpang- Antal inlägg : 806
löken skrev:Jag ska inte tillbaka till AOTV.
Men det pratas mycket om pungar där.
Ett ställe för dig alltsåluden präst skrev:
Men det pratas mycket om pungar där.
Om inte ens kackerlackorna är kvar är det nog inget att haLadybird skrev:Hum, har även brunskjortorna övergivit AOTV? Väldigt dämpat där nu. Undrar om de tröttnade när det tog slut på vänsternissar.
Så länge det inte finns nån som rensar upp i dyngan är inte jag speciellt sugen på att bidra till forumets fortlevnad
hakke- Antal inlägg : 676
löken skrev:
Ett ställe för dig alltså
Jaa..!! För dig också..!!
Det är synd att det här stället inte flyger så bra. För min egen del handlar det om att jag har fullt på jobbet och sen när jag kommer hem har jag bara paddan att surfa på (vilket suger) och av någon anledning så kan jag inte skriva inlägg där. VARFÖR? WHY OH WHY!
Ja, nä, har ingen brinnande lust att gå tillbaka. Kan försöka lägga lite mer energi på detta ställe istället. Det är ju roligt att nätbabbla.
Ja, jag saknar ju det också. Det har ju varit en del av livet i typ 10 år minst. MINST!Ladybird skrev:Ja, nä, har ingen brinnande lust att gå tillbaka. Kan försöka lägga lite mer energi på detta ställe istället. Det är ju roligt att nätbabbla.
Ibland så blir man trots allt lite glad av nyheterna. Det här är ju knäckande rart. Några snabbtänkta ungar bestämde sig för att hjälpa en polishelikopter hitta ett par brottslingar på flykt, genom att lägga sig i form av en pil: http://www.dailymail.co.uk/news/article-3519201/Quick-thinking-children-Easter-egg-hunt-form-human-arrow-POINT-suspected-robbers-hiding-police-helicopter-pilot.html
Jag glömmer bort det här stället. Skriver på aotv av gammal vana.
Skäms på mig
Skäms på mig
Hekate- Antal inlägg : 710
Du kan säga åt Lila att ta sig hit också, så man kan basha Hv här. AoTV läser jag bara, skriva tappar jag lusten för så fort jag ser den där konstiga Monologbubblan-tråden.Hekate skrev:Jag glömmer bort det här stället. Skriver på aotv av gammal vana.
Skäms på mig
Sida 20 av 40 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40
Substitutet :: Forum :: Fikarummet
Sida 20 av 40
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
|
|