Chattråden
+13
ulliso
luden präst
hakke
löken
sienna
Messalina
pangpang
Korsfäst
dunet
m52
Hekate
Pelvis
Ladybird
17 posters
Substitutet :: Forum :: Fikarummet
Sida 35 av 40
Sida 35 av 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Sv: Chattråden
Men satan i gatan, VET ni om att det är invandrarnas fel att hemtjänstavgiften höjs? Joooo, det är sant, detta är pga Migrationsverket betalar 46.500 kr i månaden för enrumslägenheter till asylsökande. Så då måste ju hemtjänstavgiften höjas!!!!!!!!!!!!
Detta är sant, för det har jag läst på Facebook!!!!!!
Gaaaaaaah, idiotin, idiotin! Jag la mig just i ett sånt inlägg.
ulliso- Antal inlägg : 1100
löken skrev:
Småbyxor
Då får du skicka dina mått
pangpang- Antal inlägg : 806
ulliso skrev:Men satan i gatan, VET ni om att det är invandrarnas fel att hemtjänstavgiften höjs? Joooo, det är sant, detta är pga Migrationsverket betalar 46.500 kr i månaden för enrumslägenheter till asylsökande. Så då måste ju hemtjänstavgiften höjas!!!!!!!!!!!!
Det stämmer att det är flyktingars fel. Skatteflyktingars
pangpang skrev:
Det stämmer att det är flyktingars fel. Skatteflyktingars
Ja, det är deras fel, ja.
Ja, det är ju flyktingarna eller hemtjänsten. Och åldringarna får ingen sylt på sina pannkakor pga alla muslimer som kommer hitulliso skrev:Men satan i gatan, VET ni om att det är invandrarnas fel att hemtjänstavgiften höjs? Joooo, det är sant, detta är pga Migrationsverket betalar 46.500 kr i månaden för enrumslägenheter till asylsökande. Så då måste ju hemtjänstavgiften höjas!!!!!!!!!!!!
löken- Antal inlägg : 1353
Byxorna är till Luden och han har måtten 10x20x50.5 cm.pangpang skrev:
Då får du skicka dina mått
Exakt!löken skrev:
Ja, det är ju flyktingarna eller hemtjänsten. Och åldringarna får ingen sylt på sina pannkakor pga alla muslimer som kommer hit
Och så får de ingen frukt eftersom det är vi personal som äter upp den.
ulliso skrev:
Exakt!
Det var en anhörig som trodde det eftersom vi på min avdelning gjorde fruktsallad till våra boende (vilket vi gör rätt ofta), men inte dom på hens närståendes avdelning. Det var ju för att personalen där åt upp all frukt för de boende.löken skrev:
Hen förstod inte att våra avdelningar gör som vi själva vill gällande sånt där. En del avdelningar bakar ofta, vi gör ofta fruktsallad, osv.
Varför köpte du tyget?pangpang skrev:Jag kan inte bestämma vad jag ska sy av det här tyget:
http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/20308107/
En kudde till kökssoffan.
Aristo- Antal inlägg : 1044
Det är Ullisos fel att vi åt äcklig tacos igår.
Du har faktiskt sagt att det gott att göra egen tacokrydda. Det stämde inte i det här fallet.
Du har faktiskt sagt att det gott att göra egen tacokrydda. Det stämde inte i det här fallet.
Aristo- Antal inlägg : 1044
Personalen på er avdelning äter troligtvis upp alla de boendes kakor.ulliso skrev:Hen förstod inte att våra avdelningar gör som vi själva vill gällande sånt där. En del avdelningar bakar ofta, vi gör ofta fruktsallad, osv.
Nu tänker ni "vi och dom-tankar".
luden präst- Antal inlägg : 2496
Aristo skrev:
Varför köpte du tyget?
En kudde till kökssoffan.
Jag har inte köpt det än, men det talar till mig på något sätt. Broccoli, och lite fulkul sådär
ulliso skrev:
Exakt!
Och förseningsavgifterna på biblan går till personalens kaffekassa och alla poppis böcker är utlånade för att bibliotekarierna lagt beslag på dem
löken skrev:
Ja, det är ju flyktingarna eller hemtjänsten. Och åldringarna får ingen sylt på sina pannkakor pga alla muslimer som kommer hit
Det är faktiskt rätt så störande att högerskribenter på något sätt målat upp bilden att Sverige är något slags extremt vänstervridet DDR-samhälle när det i själva verket är tvärtom
Bara det här med att låta skattepengar finansiera vinstdrivna skolor och omsorgsinrättningar, det är ju verkligen extremt åt andra hållet.
Synd att vänsterpolitiker är så dåliga på pajkastning Det är inte utsatta gruppers fel att andra grupper är utsatta, hur skulle det kunna vara det liksom? De måste lyckas börja förmedla att det handlar om fördelningspolitik
Aaah! AAAAHH!! Vi ska ha prov imorgon, jag och två kollegor ska ha samma prov. Proven fanns hos mig men ena kollegan ville titta på dem. Ok, gör det. NU när jag tittar på hens skrivbord är tidskriftsamlaren med testerna INTE DÄR. Var i helvete har människan gjort av dem? JAG ORCAR FAN INTE.
Messalina- Antal inlägg : 1885
Aaahaaaahhhhhhhhhhhhhhhhh! Ungefär så känns det nu. Det var dessutom jag och en annan kollega som fixade ALLT med proven för att den här kollegan är för jävla VIRRIG.
Messalina skrev:Aaah! AAAAHH!! Vi ska ha prov imorgon, jag och två kollegor ska ha samma prov. Proven fanns hos mig men ena kollegan ville titta på dem. Ok, gör det. NU när jag tittar på hens skrivbord är tidskriftsamlaren med testerna INTE DÄR. Var i helvete har människan gjort av dem? JAG ORCAR FAN INTE.
Hon tog med dem hem och glömde dem där. Alternativt, på tåget.
JAG VISSTE DET!pangpang skrev:
Och förseningsavgifterna på biblan går till personalens kaffekassa och alla poppis böcker är utlånade för att bibliotekarierna lagt beslag på dem
sienna- Antal inlägg : 2854
Men biblotekarier dricker väl bara rättvisemärkt té?pangpang skrev:
Jag vet nog att du planerar att köpa palestinasjal, velourbyxor och näbbstövlar för förseningsavgifterna Det kommer väl att ta 20-30 år att få ihop tillräckligt med pengarpangpang skrev:
Och förseningsavgifterna på biblan går till personalens kaffekassa
Senast ändrad av löken den 16.05.16 8:18, ändrad totalt 1 gång
pangpang skrev:
Hon tog med dem hem och glömde dem där. Alternativt, på tåget.
Jag högg som en kobra när hen kom och har nu proven i säkert förvar!
Sida 35 av 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Substitutet :: Forum :: Fikarummet
Sida 35 av 40
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
|
|