Chattråden
+13
ulliso
luden präst
hakke
löken
sienna
Messalina
pangpang
Korsfäst
dunet
m52
Hekate
Pelvis
Ladybird
17 posters
Substitutet :: Forum :: Fikarummet
Sida 36 av 40
Sida 36 av 40 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40
Sv: Chattråden
ulliso skrev:Men satan i gatan, VET ni om att det är invandrarnas fel att hemtjänstavgiften höjs? Joooo, det är sant, detta är pga Migrationsverket betalar 46.500 kr i månaden för enrumslägenheter till asylsökande. Så då måste ju hemtjänstavgiften höjas!!!!!!!!!!!!
Detta är sant, för det har jag läst på Facebook!!!!!!
Gaaaaaaah, idiotin, idiotin! Jag la mig just i ett sånt inlägg.
Men tänk då på de stackars människorna som har bott på en gata i Nacka (Saltsjö-Boo) med de trevliga gossarna i Hells Angels som grannar i flera år. Nu ska det komma ENSAMKOMMANDE FLYKTINGBARN i Hells Angels-huset. Kommunen vill ha bort HA (helt förståeligt tänker jag) och vill köpa huset. Nu är det en, som det verkar, privatperson som budar på huset också för att det inte ska kunna bli hem för ENSAMKOMMANDE FLYKTINGBARN.
Människorna på gatan kommer inte släppa ut sina fruar och barn om det kommer BARN FRÅN ANDRA LÄNDER som ska bo i det huset. Deras hus kommer förlora i värde!
Där kan man prata om PROBLEM! Och tänk på mig! Jag kommer ju förmodligen träffa de där ungarna PÅ JOBBET VARJE DAG! JAG KOMMER BEHÖVA KNIV!
Åh. Jag måste samla mig och andas lite. Dumheten är så bedövande.
Messalina- Antal inlägg : 1885
Du, jag har sett att du har postat ganska många bilder på fruktsallad på Facebook på sistone! Hur mycket frukt äter du om du äter upp fruktransonen för alla gamla människor i hela Piteå kommun egentligen?ulliso skrev:
Exakt!
Och så får de ingen frukt eftersom det är vi personal som äter upp den.
Float like a butterfly and sting like a bee!Messalina skrev:
Jag högg som en kobra när hen kom och har nu proven i säkert förvar!
Det är lätt fixat, ta bara på dig rätt sorts MC-väst på jobbet.Messalina skrev:
Och tänk på mig! Jag kommer ju förmodligen träffa de där ungarna PÅ JOBBET VARJE DAG! JAG KOMMER BEHÖVA KNIV!
eller...vänta här nu...ehh...
m52 skrev:
Float like a butterfly and sting like a bee!
Ja, verkligen! Haha!
Hon åker runt till alla äldreboenden och äter upp deras frukt Hon går under öknamnet FruktkvinnanMessalina skrev:
Du, jag har sett att du har postat ganska många bilder på fruktsallad på Facebook på sistone! Hur mycket frukt äter du om du äter upp fruktransonen för alla gamla människor i hela Piteå kommun egentligen?
löken- Antal inlägg : 1353
APELSINQUINNAN kanske?löken skrev:
Hon åker runt till alla äldreboenden och äter upp deras frukt Hon går under öknamnet Fruktkvinnan
Jag heter Jan Ribbhagen.
luden präst- Antal inlägg : 2496
Är det inte hon som har ett förhållande med KIWIMANNEN?Messalina skrev:
APELSINQUINNAN kanske?
Det kan vi nog få om vi vill, men vi koffeinister är tyvärr hänvisade till *burr* ekologiskt Löfbergs Lilam52 skrev:
Men biblotekarier dricker väl bara rättvisemärkt té?
pangpang- Antal inlägg : 806
Messalina skrev:
Men tänk då på de stackars människorna som har bott på en gata i Nacka (Saltsjö-Boo) med de trevliga gossarna i Hells Angels som grannar i flera år. Nu ska det komma ENSAMKOMMANDE FLYKTINGBARN i Hells Angels-huset. Kommunen vill ha bort HA (helt förståeligt tänker jag) och vill köpa huset. Nu är det en, som det verkar, privatperson som budar på huset också för att det inte ska kunna bli hem för ENSAMKOMMANDE FLYKTINGBARN.
Människorna på gatan kommer inte släppa ut sina fruar och barn om det kommer BARN FRÅN ANDRA LÄNDER som ska bo i det huset. Deras hus kommer förlora i värde!
Där kan man prata om PROBLEM! Och tänk på mig! Jag kommer ju förmodligen träffa de där ungarna PÅ JOBBET VARJE DAG! JAG KOMMER BEHÖVA KNIV!
Åh. Jag måste samla mig och andas lite. Dumheten är så bedövande.
Du menar alltså att inte din man gör som männen i Saltsjö-Boo och helt sonika förbjuder dig att gå ut?
Tänk förresten när det visar sig att de där bruna barnen är hur lugna, artiga och hjälpsamma som helst. Hur ska de hantera den vetskapen? Då kommer de små Saltsjö-Boo-hjärnorna alldeles att implodera.
Jag kommer att vara så himla fin på min avtackningsmiddag!löken skrev:
Jag vet nog att du planerar att köpa palestinasjal, velourbyxor och näbbstövlar för förseningsavgifterna Det kommer väl att ta 20-30 år att få ihop tillräckligt med pengar
Ja, du borde ha kunnat spara ihop tillräckligt med pengar till din 65-årsdagpangpang skrev:
Jag kommer att vara så himla fin på min avtackningsmiddag!
Räcker det inte med att de ska behöva stå ut med att Orminge också ingår i Saltsjö-Boo???? LIDER DE INTE TILLRÄCKLIGT REDAN?
sienna- Antal inlägg : 2854
Nä, man förstår att det blir för mycket ibland
De behöver en fejsbokgrupp, en stödinsamling och en hashtag.
Hekate- Antal inlägg : 710
Jag är helt övertygad om att de redan har en fb-grupp.Hekate skrev:Nä, man förstår att det blir för mycket ibland
Det patetiska var ju att de hellre ville att Hells Angels skulle stanna kvar än att de ensamkommande skulle flytta dit.
Jag har hittat ett hus jag vill haaa! Men folk är ju som galna. Det här objektet lär väl försvinna innan visningen ens är gjord.
Aristo- Antal inlägg : 1044
Det blir väl kanske ändring på det när ni faktiskt blir tvungna att betala bostäder ni köper.Aristo skrev:Jag har hittat ett hus jag vill haaa! Men folk är ju som galna. Det här objektet lär väl försvinna innan visningen ens är gjord.
Idag sov jag till kl 10.
Sen låg jag och drog mig i sängen till halv tolv. Sen tittade jag på tv fram till fyra då jag hämtade barnet på skolan. Jag har varit lat och slö och skäms inte ett dugg för det.
Sen låg jag och drog mig i sängen till halv tolv. Sen tittade jag på tv fram till fyra då jag hämtade barnet på skolan. Jag har varit lat och slö och skäms inte ett dugg för det.
Elvis- Antal inlägg : 640
Min inre duktiga flicka skäms dock. Men henne Föräder jag trycka ber allt vad jag kan.
Elvis- Antal inlägg : 640
Det är du värd och det var behövligt.Elvis skrev:Idag sov jag till kl 10.
Jag har fått ersättning för förseningen på en timme som uppstod på tåget mellan Hannover och Amsterdam! 135 riksdaler har ramlat in på kontot idag.
Crocky skrev:
Det blir väl kanske ändring på det när ni faktiskt blir tvungna att betala bostäder ni köper.
Aristo- Antal inlägg : 1044
Sida 36 av 40 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40
Substitutet :: Forum :: Fikarummet
Sida 36 av 40
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
|
|