Substitutet
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Idag irriterar jag mig på ...

+43
Thobbs
Nandez
Majskorv
korp
Gummitarzan
Hekate
Pelvis
Dillchips
hakke
soliton1
Odalbonden
gaffla
anneli
Ron Obvious
Drstein79
Crocky
soliton2
Antiquus
m52
mcdandrew
hosni
Messalina
Melicia
ulliso
Lengens
Madicken
Originalet
WAR
Taxen
la kex
pangpang
Andy
Rampage76
Aspe
löken
sienna
Pingvin
Jullan
Ladybird
gud
luden präst
Tatta
Lila
47 posters

Sida 19 av 27 Föregående  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 23 ... 27  Nästa

Gå ner

Idag irriterar jag mig på ... - Sida 19 Empty Sv: Idag irriterar jag mig på ...

Inlägg av Pingvin 15.09.20 18:17

folk som inte vet vad de ska ha på McDonald's

det provocerar mig något enormt

det spelar ingen roll om jag använder självbetjäningsautomaterna och jag inte förlorar någon tid på att folk velar
Pingvin
Pingvin

Antal inlägg : 1570
Join date : 11-07-09

Till överst på sidan Gå ner

Idag irriterar jag mig på ... - Sida 19 Empty Sv: Idag irriterar jag mig på ...

Inlägg av pangpang 20.09.20 15:11

Pingvin skrev:folk som inte vet vad de ska ha på McDonald's

det provocerar mig något enormt

det spelar ingen roll om jag använder självbetjäningsautomaterna och jag inte förlorar någon tid på att folk velar

Det är liksom inte så lätt om man är på McD en gång vart tjugonde år. Menyn hade förändrats sedan sist :ja(
pangpang
pangpang

Antal inlägg : 806
Join date : 11-07-10

Till överst på sidan Gå ner

Idag irriterar jag mig på ... - Sida 19 Empty Sv: Idag irriterar jag mig på ...

Inlägg av Pingvin 21.09.20 11:45

pangpang skrev:

Det är liksom inte så lätt om man är på McD en gång vart tjugonde år. Menyn hade förändrats sedan sist :ja(

menyn finns på nätet Retas

Jag kan möjligen gå med på att man får vela lite om man blir medtvingad på ett spontanbesök, dvs utan adekvat förvarning; säg under fem minuter så man inte hinner fippla fram mobilen innan det är dags att beställa.
Pingvin
Pingvin

Antal inlägg : 1570
Join date : 11-07-09

Till överst på sidan Gå ner

Idag irriterar jag mig på ... - Sida 19 Empty Sv: Idag irriterar jag mig på ...

Inlägg av Pingvin 22.09.20 12:07

En helt otrolig shoppingupplevelse idag, samma - förlåt - j*vla tant var i vägen precis hela fucking tiden. Först stod hon och fipplade med varukorgarna och blockerade, sen vart jag än gick i affären så var hon på något sätt där och virrade. Galen "FUCKING DRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA..!" ville jag skrika i hennes öra. :ja(  Till slut trodde jag att jag hade blivit av med henne när jag gick mot kassan, men nejdå, HON STOD GIVETVIS REDAN I KÖ OCH HADE PLATSEN FÖRE MIG. Slå Där lämnade hon sin kundkorg och gaggade omkring kexchokladlådan så att jag höll på att bli tokig, en hoppspark i ryggslutet var inte långt borta Crazy, men som tur var öppnades en till kassa precis då. Däckad
Pingvin
Pingvin

Antal inlägg : 1570
Join date : 11-07-09

Till överst på sidan Gå ner

Idag irriterar jag mig på ... - Sida 19 Empty Sv: Idag irriterar jag mig på ...

Inlägg av Ladybird 23.09.20 19:06

Pingvin skrev:En helt otrolig shoppingupplevelse idag, samma - förlåt - j*vla tant var i vägen precis hela fucking tiden. Först stod hon och fipplade med varukorgarna och blockerade, sen vart jag än gick i affären så var hon på något sätt där och virrade. Galen "FUCKING DRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA..!" ville jag skrika i hennes öra. :ja(  Till slut trodde jag att jag hade blivit av med henne när jag gick mot kassan, men nejdå, HON STOD GIVETVIS REDAN I KÖ OCH HADE PLATSEN FÖRE MIG. Slå Där lämnade hon sin kundkorg och gaggade omkring kexchokladlådan så att jag höll på att bli tokig, en hoppspark i ryggslutet var inte långt borta Crazy, men som tur var öppnades en till kassa precis då. Däckad
Hon hade säkert skitroligt åt att bre ut sig och vara i vägen för dig och hinna före dig till kassan. Och det där med ”Åh, jag ska bara hämta...” när man redan står i kö. En klassiker! :-D
Ladybird
Ladybird

Antal inlägg : 1980
Join date : 11-07-09
Age : 38

https://www.youtube.com/watch?v=jqrKUBw6VP4

Till överst på sidan Gå ner

Idag irriterar jag mig på ... - Sida 19 Empty Sv: Idag irriterar jag mig på ...

Inlägg av Pingvin 24.09.20 13:18

Ladybird skrev:
Hon hade säkert skitroligt åt att bre ut sig och vara i vägen för dig och hinna före dig till kassan. Och det där med ”Åh, jag ska bara hämta...” när man redan står i kö. En klassiker! :-D

Crazy Däckad
Pingvin
Pingvin

Antal inlägg : 1570
Join date : 11-07-09

Till överst på sidan Gå ner

Idag irriterar jag mig på ... - Sida 19 Empty Sv: Idag irriterar jag mig på ...

Inlägg av sienna 25.09.20 16:08

Pingvin skrev:

Crazy Däckad
Det var Ladybird! Eek Chock
sienna
sienna

Antal inlägg : 2854
Join date : 11-07-09
Age : 27

Till överst på sidan Gå ner

Idag irriterar jag mig på ... - Sida 19 Empty Sv: Idag irriterar jag mig på ...

Inlägg av Ladybird 26.09.20 9:00

sienna skrev:
Det var Ladybird! Eek Chock

Vad?!? Inte skulle väl jag ... Innocent

:-R
Ladybird
Ladybird

Antal inlägg : 1980
Join date : 11-07-09
Age : 38

https://www.youtube.com/watch?v=jqrKUBw6VP4

Till överst på sidan Gå ner

Idag irriterar jag mig på ... - Sida 19 Empty Sv: Idag irriterar jag mig på ...

Inlägg av Korsfäst 07.10.20 15:24

Pingvin skrev:En helt otrolig shoppingupplevelse idag, samma - förlåt - j*vla tant var i vägen precis hela fucking tiden. Först stod hon och fipplade med varukorgarna och blockerade, sen vart jag än gick i affären så var hon på något sätt där och virrade. Galen "FUCKING DRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA..!" ville jag skrika i hennes öra. :ja(  Till slut trodde jag att jag hade blivit av med henne när jag gick mot kassan, men nejdå, HON STOD GIVETVIS REDAN I KÖ OCH HADE PLATSEN FÖRE MIG. Slå Där lämnade hon sin kundkorg och gaggade omkring kexchokladlådan så att jag höll på att bli tokig, en hoppspark i ryggslutet var inte långt borta Crazy, men som tur var öppnades en till kassa precis då. Däckad


Fnissa

Min finsk/svenska kompis brukar alltid säga "jag vill ju kasta kniv direkt" när folk beter sig som idioter i affären. :-D
Korsfäst
Korsfäst

Antal inlägg : 661
Join date : 15-07-28
Ort : Berlin, Prenzlauer Berg (öst)

Till överst på sidan Gå ner

Idag irriterar jag mig på ... - Sida 19 Empty Sv: Idag irriterar jag mig på ...

Inlägg av Korsfäst 07.10.20 15:26

Igår var jag så jävla irriterad på folk på jobbet som får panik och tjafsar över absolut ingenting, att jag fräste "uhu" smällde igen dörren medan folk pratade med mig. Vid två tillfällen. :Y:
Korsfäst
Korsfäst

Antal inlägg : 661
Join date : 15-07-28
Ort : Berlin, Prenzlauer Berg (öst)

Till överst på sidan Gå ner

Idag irriterar jag mig på ... - Sida 19 Empty Sv: Idag irriterar jag mig på ...

Inlägg av Korsfäst 16.10.20 13:33

Gaaaaaaaahhhh!!!!! Galen Galen

Sitter hemma och försöker plugga innan jobbet, under dagtid den här gången, och naturligtvis ska varenda jävla pryl som går att väsnas med nödvändigtvis befinna sig under mitt jävla fönster.

Först sågar de grenar, sen åker grenarna in I en flismaskin, sen kom lövblåsen, för de typ FEM löv som trillat ner, det mesta är fortfarande grönt och sitter kvar på träden, sen kom en fakking gatusoparmaskin... om Corona nu är så jävla farligt, varför har inte de jävla asen därute dött än? Finger Gå hem förfan, sitt still och håll käften. Galen
Korsfäst
Korsfäst

Antal inlägg : 661
Join date : 15-07-28
Ort : Berlin, Prenzlauer Berg (öst)

Till överst på sidan Gå ner

Idag irriterar jag mig på ... - Sida 19 Empty Sv: Idag irriterar jag mig på ...

Inlägg av Pingvin 16.10.20 20:52

Korsfäst skrev:Gaaaaaaaahhhh!!!!! Galen Galen

Sitter hemma och försöker plugga innan jobbet, under dagtid den här gången, och naturligtvis ska varenda jävla pryl som går att väsnas med nödvändigtvis befinna sig under mitt jävla fönster.

Först sågar de grenar, sen åker grenarna in I en flismaskin, sen kom lövblåsen,  för de typ FEM löv som trillat ner, det mesta är fortfarande grönt och sitter kvar på träden, sen kom en fakking gatusoparmaskin... om Corona nu är så jävla farligt, varför har inte de jävla asen därute dött än? Finger Gå hem förfan, sitt still och håll käften. Galen

Den som uppfann lövblåsaren måste dö. :yes: Vad sägs om att använda en FUCKING KVAST i stället..!? Miljövänligt, effektivt, främjar motion, och - framför allt - är en i princip helt ljudlös aktivitet. :yes:
Pingvin
Pingvin

Antal inlägg : 1570
Join date : 11-07-09

Till överst på sidan Gå ner

Idag irriterar jag mig på ... - Sida 19 Empty Sv: Idag irriterar jag mig på ...

Inlägg av Korsfäst 17.10.20 0:30

Pingvin skrev:

Den som uppfann lövblåsaren måste dö. :yes: Vad sägs om att använda en FUCKING KVAST i stället..!? Miljövänligt, effektivt, främjar motion, och - framför allt - är en i princip helt ljudlös aktivitet. :yes:

Precis. När restaurangägaren mittemot borstar bort löv och sand från sin uteservering är ju nästan mysigt att lyssna på. :D Mycket vettig människa. Mer kvastar åt folket!
Korsfäst
Korsfäst

Antal inlägg : 661
Join date : 15-07-28
Ort : Berlin, Prenzlauer Berg (öst)

Till överst på sidan Gå ner

Idag irriterar jag mig på ... - Sida 19 Empty Sv: Idag irriterar jag mig på ...

Inlägg av Pingvin 18.10.20 13:41

Höll på att bryta ihop igen i affären idag. En liten flicka (3-4 år gammal kanske) hade så jävla svårt att följa med sin mamma, hon "fastnade" vid typ varje hylla och ville ha grejer och ropade "mamma! mamma!" åttahundra jävla gånger, och mamman fick hela tiden ropa på henne och vid ett par tillfällen gå tillbaka och hämta ungen. Man vill ju bara skrika åt ungen "FÖLJ MED DIN MAMMA NÄR HON ROPAR PÅ DIG, ÄR DU HELT TAPPAD OCH EFTERBLIVEN ELLER??! VET DU HUR LÄNGE DU SKULLE ÖVERLEVT PÅ STENÅLDERN OM DU INTE LYSSNAT PÅ DIN MAMMA? 12 JÄVLA SEKUNDER!!!!!!!!!!!!!!111" Crazy #SVENMELANDERBARNÖNSKARSIGMESTAVALLTFREDPÅJORDEN

Puh. Däckad Men det gjorde jag inte. Lugn och fin nu.
Pingvin
Pingvin

Antal inlägg : 1570
Join date : 11-07-09

Till överst på sidan Gå ner

Idag irriterar jag mig på ... - Sida 19 Empty Sv: Idag irriterar jag mig på ...

Inlägg av Ladybird 18.10.20 17:40

Brydd Pingu, jag börjar bekymra mig lite för dig och dina livsmedelsaffärsaggressioner.
Ladybird
Ladybird

Antal inlägg : 1980
Join date : 11-07-09
Age : 38

https://www.youtube.com/watch?v=jqrKUBw6VP4

Till överst på sidan Gå ner

Idag irriterar jag mig på ... - Sida 19 Empty Sv: Idag irriterar jag mig på ...

Inlägg av Pingvin 18.10.20 18:11

Ladybird skrev:Brydd Pingu, jag börjar bekymra mig lite för dig och dina livsmedelsaffärsaggressioner.

Fnissa

förvandlingen till en sur gubbjävel är inledd :yes:

Pingvin
Pingvin

Antal inlägg : 1570
Join date : 11-07-09

Till överst på sidan Gå ner

Idag irriterar jag mig på ... - Sida 19 Empty Sv: Idag irriterar jag mig på ...

Inlägg av Korsfäst 21.10.20 12:12

Måste få stämma in i Pingvins matbutikaggression Däckad


Skulle ha EN grej i en av kylarna som står i en ganska trång passage, och nån kvinna ska fucking bo i kylen. Det är inte första gången nån gör så, de öppnar liksom ich stor halvt inne i kylen ich ska lååååååååångsamt sträcka sig efter varje grej därinne och noooograannnnnt läsa hela jävla innehållsförteckningen på varenda pryl och de håller på minst en fucking kvart eller 20 minuter. Galen Däckad Nån jävla aning om vad man vill ha måste mann väl ha och läsa på om skiten kan man väl göra hemma.

Däckad

Förlåt, men ibland har jag verkligen inget tålamod alls. Fnissa
Korsfäst
Korsfäst

Antal inlägg : 661
Join date : 15-07-28
Ort : Berlin, Prenzlauer Berg (öst)

Till överst på sidan Gå ner

Idag irriterar jag mig på ... - Sida 19 Empty Sv: Idag irriterar jag mig på ...

Inlägg av Pingvin 21.10.20 17:42

Häromdagen var det en uråldrig gubbe som gick otroooooligt långsamt, och givetvis var han precis före mig på väg genom entregrindarna till affären. Crazy Som om inte det var nog så verkade han komma på andra tankar halvvägs genom grinden, han stannade upp, och snurrade förvirrat runt 360 grader med glaciärlik hastighet, innan han till slut bestämde sig för att han nog ändå skulle in i affären trots allt.. Däckad

Där hägrade ju en hoppspark i ryggslutet kan jag säga. :yes:

:yes:




:yes:
Pingvin
Pingvin

Antal inlägg : 1570
Join date : 11-07-09

Till överst på sidan Gå ner

Idag irriterar jag mig på ... - Sida 19 Empty Sv: Idag irriterar jag mig på ...

Inlägg av Ladybird 23.10.20 11:26

Okej, nu tänker jag lägga ut texten om Halloween. Jag är så trött på denna högtid då allt ska vara så äckligt som möjligt. Spindlar som kryper upp ur saker, mat som ska se ut som blodiga kroppsdelar, godisspöken och döskallar osv. Och så dessa pumpor. För det första, pumpa är INTE gott! För det andra, PUMPA ÄR INTE GOTT!!! Och vet ni hur länge virkade pumpor förekommit i mitt Instagram-flöde? Flera veckor nu! Nog! Virka nåt användbart, för böfvelen! Slå

Däckad

Så, inget att se här. Vänligen passera.
Ladybird
Ladybird

Antal inlägg : 1980
Join date : 11-07-09
Age : 38

https://www.youtube.com/watch?v=jqrKUBw6VP4

Till överst på sidan Gå ner

Idag irriterar jag mig på ... - Sida 19 Empty Sv: Idag irriterar jag mig på ...

Inlägg av Elvis 23.10.20 17:55

Ladybird skrev:Okej, nu tänker jag lägga ut texten om Halloween. Jag är så trött på denna högtid då allt ska vara så äckligt som möjligt. Spindlar som kryper upp ur saker, mat som ska se ut som blodiga kroppsdelar, godisspöken och döskallar osv. Och så dessa pumpor. För det första, pumpa är INTE gott! För det andra, PUMPA ÄR INTE GOTT!!! Och vet ni hur länge virkade pumpor förekommit i mitt Instagram-flöde? Flera veckor nu! Nog! Virka nåt användbart, för böfvelen! Slå

Däckad

Så, inget att se här. Vänligen passera.
Kram

Folk borde virka lampskärmar. https://www.instagram.com/p/CGngUYLHTqK/?igshid=1gz9qsd033s2h
Elvis
Elvis

Antal inlägg : 640
Join date : 11-07-12
Age : 27

Till överst på sidan Gå ner

Idag irriterar jag mig på ... - Sida 19 Empty Sv: Idag irriterar jag mig på ...

Inlägg av Korsfäst 23.10.20 19:36

Ladybird skrev:Okej, nu tänker jag lägga ut texten om Halloween. Jag är så trött på denna högtid då allt ska vara så äckligt som möjligt. Spindlar som kryper upp ur saker, mat som ska se ut som blodiga kroppsdelar, godisspöken och döskallar osv. Och så dessa pumpor. För det första, pumpa är INTE gott! För det andra, PUMPA ÄR INTE GOTT!!! Och vet ni hur länge virkade pumpor förekommit i mitt Instagram-flöde? Flera veckor nu! Nog! Virka nåt användbart, för böfvelen! Slå

Däckad

Så, inget att se här. Vänligen passera.

Kram

Instämmer helt. Trött på att varenda butik och person ska överträffa varann i gore. Fladdermöss, spindlar och spöken på varenda grönsak i butiken. Tagga. Ner.

Pumpa är I de flesta former nästan oätlig och hårt och komplicerat att tillaga så man nästan bryter fingrarna av sig.

Korsfäst
Korsfäst

Antal inlägg : 661
Join date : 15-07-28
Ort : Berlin, Prenzlauer Berg (öst)

Till överst på sidan Gå ner

Idag irriterar jag mig på ... - Sida 19 Empty Sv: Idag irriterar jag mig på ...

Inlägg av Korsfäst 23.10.20 19:37

Och ärligt... börja såga brädor och metall på bakgården kl 21:30? Galen

Pingvin, varför gör de sååååå? Galen
Korsfäst
Korsfäst

Antal inlägg : 661
Join date : 15-07-28
Ort : Berlin, Prenzlauer Berg (öst)

Till överst på sidan Gå ner

Idag irriterar jag mig på ... - Sida 19 Empty Sv: Idag irriterar jag mig på ...

Inlägg av Pingvin 23.10.20 21:22

Korsfäst skrev:Och ärligt... börja såga brädor och metall på bakgården kl 21:30? Galen

Pingvin, varför gör de sååååå? Galen

Alltså, de vill dö och hoppas på att någon ska avsluta deras lidande, men de förstår inte att vanligt hederligt folk - för det mesta - inte låter reptilhjärnan avgöra deras öde utan i stället sätter på sig ett par hörlurar. :ja(
Pingvin
Pingvin

Antal inlägg : 1570
Join date : 11-07-09

Till överst på sidan Gå ner

Idag irriterar jag mig på ... - Sida 19 Empty Sv: Idag irriterar jag mig på ...

Inlägg av Ladybird 24.10.20 4:10

Elvis skrev:
Kram

Folk borde virka lampskärmar. https://www.instagram.com/p/CGngUYLHTqK/?igshid=1gz9qsd033s2h

Ja men precis!

Besvärad
Ladybird
Ladybird

Antal inlägg : 1980
Join date : 11-07-09
Age : 38

https://www.youtube.com/watch?v=jqrKUBw6VP4

Till överst på sidan Gå ner

Idag irriterar jag mig på ... - Sida 19 Empty Sv: Idag irriterar jag mig på ...

Inlägg av Ladybird 24.10.20 4:39

Korsfäst skrev:

Kram

Instämmer helt. Trött på att varenda butik och person ska överträffa varann i gore. Fladdermöss, spindlar och spöken på varenda grönsak i butiken. Tagga. Ner.

Pumpa är I de flesta former nästan oätlig och hårt och komplicerat att tillaga så man nästan bryter fingrarna av sig.


Min kära syster kom hem till mig en dag och sa ”Jag har köpt nåt roligt till dig”, och så lämnade hon över en gigantisk pumpa. Visst, jag fattade att den inte var av en typ som man gör mat av, men jag hade behövt motorsåg för att bryta mig in i den för att göra en lykta. Den fick stå på ett fat och hade väl en viss rustik charm tills den började ruttna. Tro mig, en gigantisk ruttnande pumpa har ingen charm.
Ladybird
Ladybird

Antal inlägg : 1980
Join date : 11-07-09
Age : 38

https://www.youtube.com/watch?v=jqrKUBw6VP4

Till överst på sidan Gå ner

Idag irriterar jag mig på ... - Sida 19 Empty Sv: Idag irriterar jag mig på ...

Inlägg av Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Sida 19 av 27 Föregående  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 23 ... 27  Nästa

Till överst på sidan


 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet