Chattråden
+13
ulliso
luden präst
hakke
löken
sienna
Messalina
pangpang
Korsfäst
dunet
m52
Hekate
Pelvis
Ladybird
17 posters
Substitutet :: Forum :: Fikarummet
Sida 18 av 40
Sida 18 av 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Sv: Chattråden
Jag var utomlands senast för typ 5 år sen och mitt pass var gammalt redan då så jag antar att det har gått ut nu Jag misstänker att jag inte ens kommer att lämna länet i sommar så jag orkar inte fixa nåt nytt heller
Det vore coolt om man som pangpang helt plötsligt kommer på att man ska utomlands och har ett pass klart utifallatt
Det vore coolt om man som pangpang helt plötsligt kommer på att man ska utomlands och har ett pass klart utifallatt
hakke- Antal inlägg : 676
Hur gick det med min punka har ni nog undrat hela dagen idag
Jag mailade bilförsäljarröven och berätta att sommardäcken inte levde upp till mina förväntningar och sa att jag skulle lämna in däcket på reparation i eftermiddag på hans bekostnad.
Det gör du rätt i svarade han bara
Jag är en hård konsument
Jag mailade bilförsäljarröven och berätta att sommardäcken inte levde upp till mina förväntningar och sa att jag skulle lämna in däcket på reparation i eftermiddag på hans bekostnad.
Jag är en hård konsument
Nu är det eran tur att skriva lite
Det var roligt svarat av honomhakke skrev:Hur gick det med min punka har ni nog undrat hela dagen idag
Jag är en hård konsument
löken- Antal inlägg : 1353
Jag har haft min cykel på vårservice. Det kostade 400 kronor och nu känns den som nyhakke skrev:Nu är det eran tur att skriva lite
Den gnisslar inte, alla växlarna funkar och så vidare.
pangpang- Antal inlägg : 806
Jag följer också Gotham, lite när jag hinner. Jag spelar in. Nu sist så blev blivande Batman väldigt arg på Alfred. Jag har svårt att acceptera att blivande Batman är en liten rövig unge.hakke skrev:
I´m Batman
Min favvo är så klart Pingvinen.
Messalina- Antal inlägg : 1885
hakke skrev:Nu är det eran tur att skriva lite
Varför det? Du är ju så duktig. Vi vill inte bryta ditt flow
Hekate- Antal inlägg : 710
hakke skrev:Jag var utomlands senast för typ 5 år sen och mitt pass var gammalt redan då så jag antar att det har gått ut nu Jag misstänker att jag inte ens kommer att lämna länet i sommar så jag orkar inte fixa nåt nytt heller
Mitt pass är också utgånget och jag undrar om jag verkligen ska kasta ut pengar på ett nytt. Det kanske hinner gå ut innan jag får tillfälle att använda det.
Hekate- Antal inlägg : 710
Hekate skrev:
Mitt pass är också utgånget och jag undrar om jag verkligen ska kasta ut pengar på ett nytt. Det kanske hinner gå ut innan jag får tillfälle att använda det.
Man får inte vara elak mot den som behöver ett nytt pass..!!
luden präst- Antal inlägg : 2496
Va roligt Jag hade ju planerat nåt liknande för min innan cykelsäsongen drar igång men det har liksom inte blivit avpangpang skrev:
Jag har haft min cykel på vårservice. Det kostade 400 kronor och nu känns den som ny
Jag skyller mest på att jag glömde ta ut cykelstället ur bilen som jag sålde i höstas och inte orkat skaffat ett nytt
Spelar in? Vilken kanal går den på och hur långt har dom hunnitMessalina skrev:
Jag följer också Gotham, lite när jag hinner. Jag spelar in. Nu sist så blev blivande Batman väldigt arg på Alfred. Jag har svårt att acceptera att blivande Batman är en liten rövig unge.
Min favvo är så klart Pingvinen.
Messalina skrev:
Fy fan, det är den där luddiga tiden. Det minns jag när jag var gravid med Odd. Först får man ett plus på grav-testet = oluddigt, sen är det luddigt tills man gör ett kub-test och får ultraljudsbilden = oluddigt, och sen är det luddigt tills rutinultraljudet = oluddigt och sen är det jävligt luddigt igen innan man börjar fatta vad som är fosterrörelser i magen och vad som är gas.
Jag har för mig att det dröjde fram till typ v 21-22 innan jag fattade att det var Odd som sparkade i magen. Och jag har också hört att om moderkakan ligger fram så är det som en stötdämpare.
Med Odd kände jag sparkarna tydligast på kvällen när jag låg på rygg i soffan. Då var det liksom oluddigt.
Den är en tid full av tvivel och overklighetskänsla. Innan kub-testet så hade jag väldigt svårt att tro på att det var sant. Vissa stunder, många stunder tvivlade jag oerhört och det berättade jag för F. Timmarna innan kub kände jag nästan panik. På vägen dit kändes det som att det fanns en risk att jag skulle bryta ihop av all påfrestning. Men det gick bra.
Magen har blivit stor och jag verkligen ser gravid ut. Bara det gör det mer verkligt. Men jag vill att det ska kännas också. Det är bara det som saknas.
Det jag uppfattar som sparkar har för det mesta känts av när jag ligger på rygg på kvällarna. Som för dig alltså.
Aristo- Antal inlägg : 1044
hakke skrev:
Spelar in? Vilken kanal går den på och hur långt har dom hunnit
Ja, alltså, den går väl på kanal 12 och det är typ avsnitt 3 nu. Men jag orcar inte titta på teve vid 21 utan då lägger jag mig och läser så vi spelar in avsnitten istället. Eller, Ron tittar väl och jag tittar i efterhand.
Aristo skrev:
Den är en tid full av tvivel och overklighetskänsla. Innan kub-testet så hade jag väldigt svårt att tro på att det var sant. Vissa stunder, många stunder tvivlade jag oerhört och det berättade jag för F. Timmarna innan kub kände jag nästan panik. På vägen dit kändes det som att det fanns en risk att jag skulle bryta ihop av all påfrestning. Men det gick bra.
Magen har blivit stor och jag verkligen ser gravid ut. Bara det gör det mer verkligt. Men jag vill att det ska kännas också. Det är bara det som saknas.
Det jag uppfattar som sparkar har för det mesta känts av när jag ligger på rygg på kvällarna. Som för dig alltså.
Då kommer du snart eller typ när som helst känna det när du sätter dig ner på jobbet och vilar lite. Det blir mindre och mindre oluddigt.
Aha, jag visste inte att den gick på nån svensk kanal Själv fildelar jag hej vilt och dammsuger diverse undertextsidor på svenska undertexterMessalina skrev:
Ja, alltså, den går väl på kanal 12 och det är typ avsnitt 3 nu. Men jag orcar inte titta på teve vid 21 utan då lägger jag mig och läser så vi spelar in avsnitten istället. Eller, Ron tittar väl och jag tittar i efterhand.
Jag sitter och skaldar om kvinnobajs.
Hoppas du får känna sparkarna snart Aristo.
ulliso- Antal inlägg : 1100
Minns det så tydligt när dom hade plockat ur yngsta ur magen (kejsarsnitt), hur otroligt TOMT det kändes där inne.
Har lämnat i sonens nygamla (jag köpte den av en jobbarkompis) på cykelverkstan för en stund sen. Byte av 2 innerslangar och av 1 ytterdäck. Det har varit mycket med cyklar nu denna vecka.pangpang skrev:
Jag har haft min cykel på vårservice. Det kostade 400 kronor och nu känns den som ny
ulliso skrev:Minns det så tydligt när dom hade plockat ur yngsta ur magen (kejsarsnitt), hur otroligt TOMT det kändes där inne.
Telly säger också att hon saknar sin gravidmage ibland.
Jag bytte ett däck i höstas eller så och då ställde verkstan till det så en av växlarna började krånglaulliso skrev:
Har lämnat i sonens nygamla (jag köpte den av en jobbarkompis) på cykelverkstan för en stund sen. Byte av 2 innerslangar och av 1 ytterdäck. Det har varit mycket med cyklar nu denna vecka.
Jag orkade dock inte gå tillbaka och klaga men det var ändå dags för en genomgång Det är bra med cyklar.
pangpang- Antal inlägg : 806
I morronkväll ska jag på spritfest med jobbet, jag är väl lagomt sugen
Det är en bra arbetskompis som slutat och ska firas så jag vill också vara med.
hakke skrev:I morronkväll ska jag på spritfest med jobbet, jag är väl lagomt sugen
Gå dit en stund och drick inte då.
Ja det är ungefär så jag brukar ageraluden präst skrev:
Gå dit en stund och drick inte då.
Sida 18 av 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Substitutet :: Forum :: Fikarummet
Sida 18 av 40
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
|